تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توييت محسن پيرهادی در واكنش به بيانيه ترامپ عليه ايران

توييت محسن پيرهادي در واكنش به بيانيه ترامپ عليه ايرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پیرهادی  عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران با انتشار مطلبی در توییتر خود، به بیانیه ترامپ علیه ایران واکنش نشان داد. ترامپ در بیانیه جدیدش برای تمدید تعلیق‌های هسته‌ای علیه ایران بار دیگر به حمایت از آشوب‌گران در ایران پرداخته و از «تمام ملت‌ها» خواسته روال مشابهی پیش بگیرند، و گفت: آمریکا ۱۴ شخصیت حقیقی و حقوقی را در ارتباط با ایران تحریم کرد.

پیرهادی در صفحه توییتر خود نوشت:

بیانیه ترامپ علیه #ایران ، شکلی از #برده داری مدرن بین المللی است که او برای غرب به نمایش گذاشته است تا با همراهی دوستانش چیزی از استقلال و هویت ایران بزرگ نماند ایرانیان نظاره گرند تا ترامپ این آرزو را به گور ببرد.

در ادامه توییتر محسن پیرهادی را مشاهده می کنید:

 توييت محسن پيرهادي در واكنش به بيانيه ترامپ عليه ايران

انتهای پیام/

واکنش پیرهادی به بیانیه ترامپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توييت محسن پيرهادی در واكنش به بيانيه ترامپ عليه ايران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..