تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب‌ترین و خطرناک‌ترین فرزندخوانده +فیلم

با عجیب ترین و خطرناک ترین فرزندخوانده جهان آشنا شوید+فیلم//در حال تکمیلبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اطلاعات مندرج در اسپوتنیک یک زوج روسی که بچه‌دار نمی شدند، تصمیم گرفتند برای پر کردن جای کودک نداشته‌شان، یک ببر کوچک با نام "مسی" برا ه خانه بیاورند و او را به عنوان فرزندخوانده خود بزرگ کنند.

ببرها در حالت عادی موجودات بسیار خطرناکی هستند که قادرند مرگ بسیار وحشتناک و دردناکی را برای انسان رقم بزنند، با این حال این زوج مدعی هستند که نگهداری از این فرزندخوانده اصلا کار سختی نیست.

با وجود ادعای این زوج درباره بی خطر بودن ببر کوچک کاربران بر این باورند که هیچ ضمانتی برای وجود امنیت این زوج در  آینده وجود ندارد و  زمانی که ببر بزرگ‌تر شود ممکن است روزی به آنها حمله‌ور شود.

با توجه به حوادثی که تاکنون در سیرک‌های مختلف شاهد آن بوده ایم کامنت‌های کاربران بی‌ربط به نظر نمی رسد، زیرا مربیان بسیاری در سیرک‌ها قربانی ببرها شده اند در حالی که تصور می کردند پس از آموز ش‌های لازم به حیوانات دیگر هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند.

به هر حال بعید نیست روزی فرزندخوانده این زوج به خوی وحشی‌گری خود بازگردد و آموزش هایش را برای اهلی شدن فراموش کند. 

انتهای پیام/

زوجی که مسی را به فرزندخواندگی قبول کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب‌ترین و خطرناک‌ترین فرزندخوانده +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..