تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صفحه نمایش بزرگ هوآوی P20 با نسبت ابعاد 18.7:9

/

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوآوی سومین سازنده گوشی در جهان است و در حال آماده شدن برای معرفی پرچمدار جدید خود Huawei P20 است. امروز ما شاهد نتایج بنچ مارک لو رفته از این گوشی هستیم که یکی از ویژگی‌های اصلی این گوشی را لو می دهد. صفحه نمایش با نسبت ابعاد 18.7:9 از ابعاد معمولی قبلی 16:9بزرگتر است.

ما هنوز اندازه صفحه نمایش را نمی‌دانیم اما وضوح صفحه‌نمایش یا 1080*2244 پیکسل است یا Full HD+ است بنابراین کیفیت خوبی را شاهد خواهیم بود.

کمپانی‌های دیگر نمایشگرهای مشابهی استفاده کرده اند. LG در گوشی V30 خود از نسبت صفحه 18:9 و سامسونگ از نسبت صفحه 18.5:9 استفاده کرده است.

درباره همه قسمت‌های P20، اطلاعات کاملی در دست نیست اما اندروید 8 Oreo طبق چیزی که انتظار می‌رود بر روی گوشی‌های پرچمدار (در نیمه اول سال میلادی) باشد در این گوشی نیز موجود است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صفحه نمایش بزرگ هوآوی P20 با نسبت ابعاد 18.7:9»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..