تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناگفته‌های مادمازل فرانسوی داعش با چهره بدون نقاب!+فیلم

ناگفته‌های مادمازل فرانسوی داعش با چهره بدون نقاب!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،"امیلی کونیگ" زن فرانسوی داعشی که این روز ها در خبرگزاری های عربی سر و صدای بسیاری به پا کرده ، سرانجام از چهره بدون برقعه خود رونمایی کرد و هر آنچه تاکنون نگفته بود را به زبان عربی که ظاهرا به خوبی آموخته بیان کرد که در ادامه می خوانید:

زن داعشی:اسم من امیلی کونیگ هست و در سال 1984 در فرانسه به دنیا آمدم

خبرنگار:چطور به سوریه آمدی و عضو گروه تروریستی داعش شدی ؟

امیلی:من با ابراهیم از طریق اسکایپ در اینترنت آشنا شدم و بعد با هم 

ازدواج کردیم.

مدتی بعد قرار بر این شد که من برای ماموریتم که استخدام نیرو از طریق اینترت برای گروه بود، راهی سوریه شوم، به این طریق که از پاریس سوار هواپیما به مقصد استانبول شدم، پس از رسیدن یک شب در آنجا ماندم،روز بعد به "آنتپ" شهری در جنوب آن کشور رفتم و پس از آن راهی کیلیس شدم.

عروس فرانسوی تروریست ها :سپس از "باب السلام" عبور کردم و به "اعزاز" رسیدم، پس از مدتی توسط"نیروهای یگان های مدافع خلق با ماموریت محافظت از مردم مناطق کرد نشین در سوریه: YPG " دستگیر شدم و به ارودگاه پناهندگان انتقال یافتم.

ناگفته‌های مادمازل فرانسوی داعش با چهره بدون نقاب!+فیلم


زن جهادی: در آنجا به من پتو، جای خواب،غذا،لباس گرم دادند و هر چیزی دیگری که فکر کنید مورد نیاز من بود.ما شنیده بودیم که YPG افردی مثل من را پس از دستگیری کتک می زنند و شکنجه می کنند،اما آنها فقط از من بازجویی کردندف چند عکس و اثر انگشت گرفتند.

کونیگ:"تمام این ها دو ساعت وقت من را گرفت و بعد به من پناه دادند، نه از شکنجه خبری بود و نه از ضرب و شتم اما زمانی که من را به کمپ دیگری فرستادند، آنموقع ترس تمام وجودم را گرفت.

در آنجا یک تلفن پیدا کردم و در تماسی تلفنی به مادرم گفتم: اینجا بر خلاف گفته ها و شنیده ها هیچ خبری از شکنجه نیست و چیزی شبیه آن ندیده ام تاکنون!آنها هر چه که من فرزندانم نیاز داشتند برایمان فراهم می کردند.

به هر حال به خاطر نا آگاهی از خیلی مسائل تجربه سختی بود اما من تصمیم گرفتم با آن رو به رو بشوم و در نهایت دیدم که این فرایند با روندی که در کشور خودم فرانسه وجود دارد خیلی متفاوت نیست، فقط پرسش و پاسخ بود،همین!"

در میان اظهارت امیلی کونیگ دو نکته مبهم وجود داشت که به وضوح از  آنها پرده برداری نکرد.

1-دقیقا چه مدتی با همسرش ابراهیم در سوریه به فعالیت های تروریستی مشغول بودند.

2-در حال حاضر که امیلی با فرزندانش منتظر تصمیم قانون هستند، ابراهیم کجاست و اینکه اصلا زنده است یا مرده؟

این طور که به نظر می رسد این زن با جنجالی که در رسانه ها به پا کرده احتمالا در آینده نزدیک نیز اطلاعاتی در قابل فیلم یا عکس از او منتشر خواهد شد که ممکن است در آنها به این دو نکته و مواردی دیگر که هنوز در هاله ای در ابهام هستند، پاسخ دهد.

ناگفته‌های مادمازل فرانسوی داعش با چهره بدون نقاب!+فیلم

انتهای پیام/

عروس فرانسوی داعشی ها از چهره بی نقاب خود رونمایی کرد+فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناگفته‌های مادمازل فرانسوی داعش با چهره بدون نقاب!+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..