تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه محموله مواد انفجاری «جندالشیطان» را در مرز سراوان کشف کرد

سپاه محموله مواد انفجاری «جندالشیطان» را در مرز سراوان کشف کرد

سیاست > نظامی - ایلنا نوشت: روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از کشف محموله حاوی مواد انفجاری و کمربندهای انتحاری در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است:

با تلاش رزمندگان روابط عمومی قرارگاه قدس در منطقه سراوان در استان سیستان و بلوچستان یک محموله حاوی مواد منفجره و کمربندهای انتحاری همراه با مقادیری تجهیزات ارتباطی و ... کشف و ضبط شد.

این محموله که عوامل گروهک تروریستی "جند الشیطان" قصد ورود آن به داخل کشور برای ایجاد ناامنی، اغتشاش و اقدامات تروریستی را داشتند به دست رزمندگان اسلام افتاد.

رزمندگان غیور و شجاع نیروی زمینی سپاه و دیگر نیروهای امنیتی و انتظامی کشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی همه جانبه خود در نقاط مرزی هر گونه تحرک و اقدام گروهک های تروریستی و مزدوران وابسته به دشمنان ملت ایران را رصد و قاطعانه ناکام خواهند گذارد.

27216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه محموله مواد انفجاری «جندالشیطان» را در مرز سراوان کشف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..