تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهار نظر حسابرس درباره افž

 

شرکت صنعتی آما اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره درباره افزایش سرمایه را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) شرکت صنعتی اما اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره درباره افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ 500 میلیون ریال به یک میلیارد و 200 میلیون ریال منتشر کرد.

این افزایش سرمایه 700 میلیون ریالی از محل سود انباشته به منظور اجرای طرح نوسازی ماشین آلات و تاسیسات و اصلاح ساختار مالی ارائه می شود.

"فاما" تاکید کرده است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهار نظر حسابرس درباره افž»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..