تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفر: جای جپاروف در تیم خالی بود/ لزومی ندارد در مورد برانکو حرف بزنیم

شفر: جای جپاروف در تیم خالی بود/ لزومی ندارد در مورد برانکو حرف بزنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بازى با سایپا گفت: بازی کردیم، گل خوردیم و طبیعی بود که نمى توانستیم تا پایان فصل بدون گل خورده به بازى هایمان را ادامه دهیم.

او ادامه داد: در دقایق آخر دیدید که یک موقعیت بسیار خوب داشتیم که گل نشد و به طور حتم اگر آن توپ گل مى شد اکنون همه خوشحال بودند. پس از بازى هم به بازیکنان گفتم چرا ناراحت هستید؟ ما بازی خوبی کردیم. چند بازیکن ما هم مصدوم شدند و در این میان سرورجپاروف هم نبود. در کل بازى خوبى را انجام دادیم.

شفر افزود :در 2 - 3  هفته اخیر به علی قربانی گفتم که تو یکی از مهم‌ترین گل‌های سال ما را خواهى زد و خیلى هم تلاش کرد. او خیلى هم ناراحت بود، اما به او گفتم ناراحت نباشد. او بر می‌گردد و برای ما گلزنی می‌کند.

سرمربى تیم فوتبال استقلال بیان کرد: بازی سختی بود و از دقیقه اول مشخص بود که بازی سختی خواهد بود. مشخص بود که چقدر به سرور جپاروف نیاز داریم. جپاروف بازیکن خوبى است و در بازی بعدی در این پست براى ما بازی می‌کند.

او درباره تعویض‌های استقلال گفت: از تعویض‌ها راضی هستم. می‌خواستم اگر می‌شد جپاروف را به بازی بفرستم، اما ما او را نداشتیم. باید بر اساس شرایط ببینیم که چه کار کنیم. داریوش شجاعیان در نیمه دوم در جای سرور بازی می‌کرد و کمی آسیب دیدگی داشت و ما یک بازیکن بسیار قوی در آن منطقه لازم داشتیم. ما هم با داریوش و هم بدون او فرصت گلزنی داشتیم.

شفر درباره فرصت به جوانان تیم گفت: فردا یک بازى دوستانه با تیم منتخب از آکادمی‌مان داریم. این بازى برای بازیکنانی است که امروز بازی نکردند. ما روی این بازی‌ها حساب ویژه می‌کنیم تا ببینیم کدام بازیکنان جوان می‌توانند به ما کمک کنند.

او درباره اینکه مطرح شده استقلال بدون جپاروف خوب بازی نمی کند بیان کرد: شما بازی را کاملا دیدید؟ طبیعی است که وقتی جپاروف را نداشته باشید ممکن خیلی از توپ هاى ما به عقب برگردد. این چیزی که شما گفتید یک نوع تعریف از تیم ما بود.  شما از عملکرد ما راضی نبودید، اما من مى گویم در سطح خیلی خوبی امروز بازی کردیم.

او درباره عملکرد سازمان دفاعی استقلال افزود: من اگر بخواهم راجع به عملکرد بازیکنان به صورت دقیق صحبت کنم، ترجیح می‌دهم چهره به چهره با خود آن‌ها صحبت کنم. نمی‌خواهم بازیکنان در رسانه‌ها بخوانند که نظرم راجع به آن‌ها چیست. فکر می‌کنم حسین  حسینى و دروازه بان پرسپولیس بهترین دروازه بانان ایران هستند.

شفر در مورد شعار‌ها علیه قربانی و صحبت‌های برانکو گفت: همه بازیکنان ما عاشق استقلال هستند. همه تلاش می‌کنند با صد درصد وجودشان براى باشگاه و تیم کار کنند. من به قربانی هم گفته بودم که او سرانجام یکی از گل‌های سال ما را می‌زند. فوتبال همین است وقتی می‌برید دوستان زیادی دارید، اما وقتی نبرید فقط دوستان خوب دارید. به قربانى گفتم وقتی که از رختکن می‌رود بیرون بداند همه اعضای فنی و بازیکنان حامی او و پشت سر او هستند. در هر صورت من بازی فینال در سال ۹۴ را به یاد می‌آورم. در آن بازی "باجو" پنالتی را از دست داد.  على قربانی هم قطعا بر می‌گردد و همه ما به او کمک می‌کنیم. باور کنید تمامى اعضای باشگاه پشت سر او هستند و از او حمایت می‌کنند. یک مقدار شاید عکس العمل هواداران به دلیل ناراحتی و احساساتی بودن آن‌ها باشد و فردا دوباره بگویند که او بازیکن خوبی است و برای ما گل هاى خوبى زده است. لزومی ندارد درباره سرمربی پرسپولیس صحبت کنیم. بهتر است راجع به بازی خودمان صحبت کنیم نه برانکو.

انتهای پیام/

اظهارات شفر در پایان دیدار استقلال - سایپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفر: جای جپاروف در تیم خالی بود/ لزومی ندارد در مورد برانکو حرف بزنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..