تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باقی‌مانده دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران فردا آزاد می‌شوند/از پرواز با شیشه تا اعتیاد شدید با کراک/ مدارس غیردولتی تهران در خانه‌های فرسوده تشکیل می‌شود؟/ پای پرانتزی‌ در کمین نوزادان

باقی‌مانده دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران فردا آزاد می‌شوند/از پرواز با شیشه تا اعتیاد شدید با کراک/ مدارس غیردولتی تهران در خانه‌های فرسوده تشکیل می‌شود؟/ پای پرانتزی‌ در کمین نوزادانبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

از پرواز با شیشه تا اعتیاد شدید با کراک

موادمخدر با اثرات مختلف جوانان را هدف قرار دادند، اما شناخت این مخدر‌ها و آسیب‌های آن می‌تواند از خطر‌های موجود جلوگیری کند.

باقی‌مانده دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران فردا آزاد می‌شوند

رئیس دانشگاه تهران گفت: با نظر دادسرا فردا باقی‌مانده دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران آزاد می‌شوند.

سلامت قلب خود را به کمک فناوری‌های نوین تضمین کنید

شرکتی دانش بنیان اقدام به تولید دستگاهی کرده است که سیگنال قلب را نشان می‌دهد و آن را از بیماری‌های دیگر محفوظ می‌دارد.

مدارس غیردولتی تهران در خانه‌های فرسوده تشکیل می‌شود؟

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی به بیان توضیحاتی درباره رعایت استانداردهای فضای آموزشی مدارس غیردولتی اشاره کرد.

مواد غذايى سالم چه ويژگى هايى دارند؟

رئیس انجمن صنایع غذایی ایران ويژگى هاى مواد غذايى سالم را تشريح كرد.

سرعت رشد موهایتان را با درمان‌های گیاهی افزایش دهید

گیاه باباآدم تاثیر بسزایی در افزایش سرعت رشد مو دارد علاوه برآن از ریزش مو هم جلوگیری می‌کند.

غذاهایی که در روزهای سرد سال باید به کودکان بدهید + اینفوگرافی

برخی موادغذایی مناسب به شادابی کودکان در فصل سرما کمک مى كنند كه مى توان با مصرف آن ها روزهاى شادى را براى كودكان رقم زد.

پای پرانتزی‌ در کمین نوزادان/ عواقب ناگوار سهل انگاری در درمان پای پرانتزی‌ و ضربدری‌

متخصص ارتوپد گفت: پای پرانتزی‌ در بین نوزادان شیوع بالایی دارد به گونه‌ای که حدود ۲۰ درصد آنها به این عارضه دچار می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باقی‌مانده دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران فردا آزاد می‌شوند/از پرواز با شیشه تا اعتیاد شدید با کراک/ مدارس غیردولتی تهران در خانه‌های فرسوده تشکیل می‌شود؟/ پای پرانتزی‌ در کمین نوزادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..