تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباترین گلهای رز در جهان که نماد عشق و دوستی هستند!(۲)

زیباترین گلهای رز , بلک باکارا در نگاه اول شبیه یک گل رز سیاه بزرگ است. اما درواقع رز سیاه نیست و بافت مخملی منحصربفرد گلبرگ‌های آن شباهت زیادی به رنگ سیاه دارد.

زیباترین گلهای رز

زیباترین گلهای رز , در طول تاریخ هیچ گلی به اندازه رز مورد توجه قرار نگرفته است. آن‌ها برای همه مردم جهان نماد عشق ، قدردانی، سپاسگزاری، معنویت، دوستی، شادی و سلامتی هستند.

رزها با برانگیختن حال و هوا و احساسات ما می‌توانند تغییرات مثبتی در زندگی ما ایجاد کنند.

۵ – رز ویکتور هوگو

رز ویکتور هوگو جزء زیباترین رزهای قرمز جهان است و گل‌های قرمز تیره بزرگی با ۲۵ – ۳۰ گلبرگ تولید می‌کند. بوی قوی یکی دیگر از ویژگی‌های فوق العاده این رز است؛ بنابراین رز ویکتور هوگو انتخاب خوبی برای دسته گل و گلدان است. رز ویکتور هوگو تا یک متر رشد می‌کند و به آفتاب کامل نیاز دارد. هرس کردن یکی از الزامات این گیاه در زمستان و بهار است. گلدهی این گیاه در بهار شروع می‌شود و تا پاییز بار‌ها تکرار می‌شود.

زیباترین گلهای رزرز ویکتور هوگو

۴ – رز راپسودی در آبی (Rhapsody In Blue)

راپسودی یک گل رنگارنگ زیبا با سایه‌های بنفش و ارغوانی و آبی است.
این گل‌های زیبا ابتدا کاملا آبی رنگ هستند سپس به تدریج سایه‌های آبی خاکستری می‌گیرند.
آن‌ها به عنوان شاخه گل بسیار مناسب هستند.
برای کاشت این گل رز باید جایی را انتخاب کنید که دما و آفتاب گیری متوسط داشته باشد. این گیاه تا ۱.۲ متر رشد می‌کند. گل‌های رنگی در سراسر فصل تابستان ظاهر خواهند شد.

زیباترین گلهای رزرز راپسودی در آبی (Rhapsody In Blue) تصاویر زیباترین گلهای رز

۳- رز مدال طلا (Gold Medal)

همان طور که از نامش پیداست، رز مدال طلا گل‌های بزرگ و طلایی درخشان دارد که هر کدامشان ۳۰ – ۴۰ گلبرگ دارد. رنگ طلایی این گل در دمای متوسط بیشتر می‌شود. رایحه میوه‌ای شدید این گل، آن را یکی از بهترین رز‌ها می‌کند. رز مدال طلا یک بوته راست و تقریبا بدون خار است که ارتفاعش به ۹۰ سانتیمتر می‌رسد. این گیاه به آفتاب کامل نیاز دارد و باید در بهار و زمستان هرس شود. گل‌های این گیاه از بهار تا تابستان شکوفا می‌شوند.

زیباترین گلهای رزرز مدال طلا

۲ – رز بلک باکارا (Black Baccara)

بلک باکارا در نگاه اول شبیه یک گل رز سیاه بزرگ است. اما درواقع رز سیاه نیست و بافت مخملی منحصربفرد گلبرگ‌های آن شباهت زیادی به رنگ سیاه دارد. رنگ تیره بلک باکارا در میان دوستداران رز مشهور است. هر یک از گل‌های این رز ۱۰ سانتیمتر قطر و ۴۵ گلبرگ دارند. رز بلک باکارا به آفتاب زیاد و خاک خشک نیاز دارد. گل‌های مخملی درخشان این گیاه از بهار تا پاییز شکوفا می‌شوند.

زیباترین گلهای رزرز بلک باکارا

۱ – رز دابل دیلایت (Double Delight)

گل دابل دیلایت واقعا یکی از شگفت انگیزترین رزهای جهان است که زیبایی و رایحه آن مشهور است.
این گیاه فوق العاده گل‌های بزرگ کرم رنگ با لبه‌های قرمز و ۳۰ – ۳۵ گلبرگ دارد. همچنین رز دابل دیلایت بوی تند شدیدی تولید می‌کند. برای پرورش یک رز دابل دیلایت خوش رنگ و زیبا به آفتاب زیادی نیاز دارید. این گیاه تا ۱.۵ متر رشد می‌کند. هرس کردن در بهار یکی دیگر از کارهای مهمی است که باید برای این رز انجام دهید. گل‌های بزرگ، رنگارنگ و جالب توجه این رز در بهار تا پاییز ظاهر می‌شوند.

زیباترین گلهای رز

برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباترین گلهای رز در جهان که نماد عشق و دوستی هستند!(۲)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..