تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وان‌ پلاس؛ از مذاکره با اپراتورهای آمریکایی تا عرضه‌ پرچم‌دار جدید در سال ۲۰۱۸

پیت لائو، مدیر اجرایی وان‌پلاس، در آخرین مصاحبه‌ی خود از آغاز مذاکرات این شرکت با اپراتورهای آمریکایی خبر داده است.

پیت لا‌ئو در مصاحبه‌ای در روز چهارشنبه در بلاجیو، محلی خارج از نمایشگاه CES اعلام کرد:

اگر این فرصت مناسب پیش آید و زمان‌بندی‌ها درست پیش بروند، بسیار خوشحال خواهیم شد که از این فرصت به‌منظور مذاکره با اپراتورهای آمریکایی به‌درستی استفاده کنیم. لائو زمان مشخصی برای آغاز مذاکرات و همکاری‌ها اعلام نکرد.

درحالی‌که محصولات وان‌پلاس از دسته گوشی‌هایی هستند که در کانون توجه عاشقان محصولات اندرویدی و کارشناسان فناوری قرار دارند، این شرکت تا به حال، حاضر به ریسک از بابت حضور در بازار ایالات متحده نشده است. معامله‌ی بالقوه با یک اپراتور مخابراتی خصوصا در کشور آمریکا، هر شرکت تولید‌کننده گوشی را با یک شریک مهم در توزیع محصولات مرتبط می‌سازد که به‌طور شگفت‌انگیزی به برند شرکت ارزش ویژه‌ای می‌دهد. ماریبل لوپز، تحلیل‌گر لوپز ریسرچ، در این راستا اعتقاد دارد که مسئله‌ی مهم برای هر شرکتی شناخته شدن است.

گام‌های وان پلاس برای پیشرفت، کوچک اما بسیار زیاد هستند. بر اساس گفته‌های پی، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر بین‌الملل وان‌پلاس، این شرکت بهترین و سریع‌ترین میزان فروش را از زمان عرضه‌ی گوشی OnePlus 5T در ماه نوامبر در مقایسه با دیگر محصولات خود تجربه کرده است. مدل پرفروش قبلی این شرکت گوشی وان پلاس 5 بود که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ عرضه شد.

لائو تأکید کرد که گوشی بعدی وان پلاس اواخر سه‌ماهه‌ی دوم همین سال عرضه خواهد شد که در حقیقت مصادف با زمان عرضه وان پلاس ۵ در سال گذشته است.

پس از آنکه شرکت هواوی در مذاکرات برای عرضه‌ی محصول پرچم‌دار خود با نام مِیت ۱۰ پرو با اپراتور بزرگ آمریکایی AT&T با شکست مواجه شد، موضوع پشتیبانی اپراتورهای آمریکایی از گوشی‌های هوشمند به بحثی داغ در مراسم CES امسال بدل شد.

مقاله‌های مرتبط:

موضوع اپراتورهای مخابراتی در ایالات متحده یک موضوع بسیار مهم است؛ چرا که حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد مشتریان در این کشور گوشی‌های خود را از طریق اپراتورها خریداری می‌کنند.

البته هنگامی که از لائو درباره‌ی مشکل شرکت هواوی با AT&T و احتمال رخ دادن مشکلی مشابه برای وان‌پلاس سؤال شد، او اظهار نظری در این زمینه نکرد.

وان‌پلاس شرکتی است که در استراتژی دیجیتال خود بیشتر روی فروش گوشی‌ها از طریق وب‌سایت خود تمرکز دارد و تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است. اخیرا این شرکت شراکت خود را با اپراتورهای اروپایی آغاز کرده و در حال آزمایش احتمال همکاری با اپراتورهای آمریکایی نیز است.

یک گوشی سریع‌تر

لائو در طول مصاحبه جزئیات زیادی از گوشی آینده‌ی وان پلاس فاش نکرد- از جمله نام آن - اما در عین حال تأیید کرد که دستگاه جدید از پردازنده کوالکام ۸۴۵ استفاده خواهد کرد و گزینه‌ی دیگری به‌جز آن وجود ندارد؛ پردازنده‌ای که در ماه دسامبر گذشته از آن رونمایی شد. 

وان پلاس 5 تی / oneplus 5t

وان‌پلاس احتمالا عرضه‌ی گلکسی اس ۹ سامسونگ را نیز دنبال خواهد کرد؛ چرا که به‌ نظر می‌رسد این گوشی نیز از پردازنده‌ی جدید کوالکام بهره خواهد برد.

وان پلاس نه‌تنها برای حرکت و پیشرفتی که به سمت جلو در ارائه‌ی فناوری‌های جدید دارد، بلکه به دلیل پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی خود نیز مورد ستایش کاربران و منتقدان است. پی می‌گوید:

گوشی‌های وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی به‌زودی ویژگی نسخه‌ی بتای فیس آنلاک (باز کردن قفل گوشی از طریق تشخیص چهره) را که در  گوشی 5 تی معرفی شده است، دریافت خواهند کرد. در‌حالی‌که می‌توان از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از گوشی‌های قدیمی بهره برد، دلیلی ندارد که ویژگی‌های جدیدی در اختیار کاربران آن‌ها قرار ندهیم.

لائو از چالش افزایش آگاهی از نام تجاری و تمهیداتی که شرکت‌ها باید در این حوزه به کار گیرند آگاه است؛ اگرچه او می‌گوید امیدوار است از طریق اعتباری که شرکت در طول فعالیت خود و با ارائه‌ی محصولات محبوب و کارآمد کسب کرده، در کسب‌وکار جدید نیز موفق شود. او همچنین می‌گوید:

شرکت وان‌پلاس تلاش می‌کند تا راهی پیدا کند که به مشتریان نشان دهد وان پلاس تا چه اندازه در طراحی و ساخت محصولات خود به جزئیات دقت می‌کند و هر محصول این شرکت از چه درجه اهمیتی برخوردار است. بسیاری از مشتریان ما درباره‌ی زمان و منابعی که صرف ساخت هر گوشی می‌شود چیزی نمی‌دانند.

کلام آخر

اگر به استراتژی تجاری وان‌پلاس به‌ دقت نگاه کنید متوجه خواهید شد که مدیران وان‌پلاس از طریق هوش مصنوعی - موضوعی که امسال مراسم CES 2018 را احاطه کرده بود - به فکر جلب مشتری نیستند.

احتمالا سکوت مدیران وان‌پلاس به این معنی نیست که این شرکت از پیش هیچ تمهیدی در این رابطه در محصولات خود به کار نگرفته است؛ بلکه به این معنی است که آن‌ها تمایل ندارند درباره‌ی هوش مصنوعی نظیر دیگر شرکت‌های فعال حوزه‌ی موبایل بیش از اندازه اغراق کنند. به همین ترتیب، وان‌پلاس در حال آزمایش روش‌هایی است تا از هوش مصنوعی به بهترین شکل ممکن برای رضایت بیشتر خریداران خود استفاده کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وان‌ پلاس؛ از مذاکره با اپراتورهای آمریکایی تا عرضه‌ پرچم‌دار جدید در سال ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..