اینستاگرامی ها

پکیج تبلیغاتی

اطلاعــیه پرتال تفریحی خبری نیوزس در جهت ثبت در ساماندهی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز سایت نیوزس / سایت نیوزس به ادرس اینترنتی (newzes.ir) در سایت ستاد ساماندهی اینترنتی کشور به ثبت رسیده است و فعالیت سایت مطالبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد
قوانین سایت نیوزس
اخبار به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند و مسئولیت محتوای آن‌ها با ناشران خبر است. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی، و با عنایت به اینکه سایت نیوزس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مؤلفان در قانو ن فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.



مطالب مهم

»اخبار سپاه و داعش و سوریه » حمله مجلس » سریال عاشقانه » سریال شهرزاد » سهام عدالت » فال وطالع بینی امروز » عکس های لورفته ...

تبلیغات

سایت نیازمندی های بازارچه 96




ال جی استراتژی موبایل خود را مورد بازنگری قرار می‌دهد

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره‌ی ال‌جی می‌گوید گوشی‌های جدید این شرکت در صورت نیاز عرضه خواهند شد.

ال‌جی استراتژی جدیدی برای کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند خود در پیش می‌گیرد. کره‌ای‌ها در حال اِعمال تغییراتی در زمان و چگونگی عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود هستند. بر اساس گزارش وب‌سایت Korea Herald، سانگ‌چین چو، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره‌ی ال‌جی در یک کنفرانس مطبوعاتی در این رابطه گفت:

ما تنها زمانی گوشی هوشمند جدیدی معرفی خواهیم کرد که به وجود آن نیاز باشد؛ اما دیگر صرفا برای رقابت با نمونه‌های مشابه، محصولی روانه‌ی بازار نخواهیم کرد.

سانگ‌چین چو در شرایطی این صحبت‌ها را به زبان آورده که چندین سال است پرچم‌داران سری G و V ال‌جی به نفع‌ محصولاتی چون آیفون اپل، محصولات سری گلکسی سامسونگ یا شرکت‌های کوچک‌تری نظیر شیائومی و وان‌پلاس نادیده گرفته می‌شوند. از این رو گمان می‌رود که ال‌جی در واکنش به فروش پایین‌تر از حد انتظار پرچم‌داران خود، ارتقاء سالانه‌ی محصولات خود را کنار بگذارد.  

مقاله‌ی مرتبط:

براساس گزارش Korea Herald، چو قصد دارد مدل‌های فعلی را با عرضه‌ی «نسخه‌های متعدد» برای کشورها و کاربران مختلف، حفظ کند؛ اما از صحبت‌های چو می‌توان چنین برداشت کرد که ال‌جی زمان عرضه‌ی گوشی‌های خود را در طول سال به‌گونه‌ای تغییر خواهد داد که این محصولات لزوما به‌صورت مستقیم با همتایان خود رقابت نکنند. به‌عنوان مثال، ال‌جی معمولا پرچم‌دار سری G خود را هم‌زمان با گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی می‌کرد. صحبت‌های نایب‌رئیس هیئت‌مدیره‌ی ال‌جی می‌تواند بدین مفهوم باشد که عرضه‌ی محصول جدید این شرکت در زمان متفاوتی صورت خواهد گرفت تا بدین ترتیب هم‌پوشانی با محصولات رقبای دیگر، کاهش پیدا کند. سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ را در رویداد MWC امسال رونمایی خواهد کرد.

اما صحبت‌های چو در رابطه با عرضه‌ی نسخه‌های متعدد، در نقطه‌ی مقابل استراتژی مرسوم ساخت یک پرچم‌دار برای تمام بازارها قرار می‌گیرد. شرکت‌هایی همچون اپل و سامسونگ از این استراتژی بهره می‌گیرند. ممکن است تغییر دیگر به برندسازی مربوط باشد. بر اساس گزارش نشریه‌ی کره‌ای Digital Daily، ال‌جی قصد دارد نام G را از پرچم‌داران خود کنار بگذارد؛ البته یکی از سخن‌گویان ال‌جی با تکذیب این موضوع، اعلام کرد که در حال حاضر ال‌جی در خصوص نام پرچم‌دار بعدی خود تصمیم‌گیری نکرده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی استراتژی موبایل خود را مورد بازنگری قرار می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..