تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امتحانی که موهای پسر 10 ساله را یک شبه سفید کرد +تصاویر

امتحانی که موهای پسر 10 ساله را یک شبه سفید کرد+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر 10 ساله چینی برای حضور در جلسه امتحان مجبور شد سه مایل از خانه‌شان در روستایی دورافتاده تا کلاس درس در استان هونان را در سرمای  9C - پای پیاده برود.

در طول راه سرمای هوا به حدی بود که موهای این دانش آموز منجمد شد و هنگامی که او به مدرسه رسید همکلاسی‌هایش خیال کردند موهای او یکباره سفید شده است.

این عکس توسط مدیر مدرسه از این پسر گرفته شده است؛ عکسی که با انتشارش در روزنامه های چینی، دانش آموز "پسر برفی" لقب گرفت.

همکلاسی‌های این دانش آموز او را دلقک کلاس نامیده اند زیرا همیشه در حال شاد کردن آنهاست و سعی دارد به هر طریقی لبخند روی لبان آنها بنشاند.

لازم به ذکر است؛ "پسر برفی" که نام او فاش نشده با خواهر و برادرانش زندگی می کند و والدین او برای کسب درآمد بیشتر به شهرهای بزرگ رفته‌اند تا  مخارج لازم برای زندگی فرزندانشان را تأمین کنند.

امتحانی که موهای پسر 10 ساله را یک شبه سفید کرد+تصاویر

امتحانی که موهای پسر 10 ساله را یک شبه سفید کرد+تصاویر

امتحانی که موهای پسر 10 ساله را یک شبه سفید کرد+تصاویر

انتهای پیام/

موهای پسر 10 ساله به خاطر یک امتحان سفید شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امتحانی که موهای پسر 10 ساله را یک شبه سفید کرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..