تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنو کلیو RS 18 معرفی شد

هاچ‌بک محبوب رنو کلیو در نسخه‌ی R.S. 18 با تم F1، به مناسبت چهلمین سال حضور رنو در مسابقات فرمول یک رونمایی شد.

سال ۲۰۱۷ رنو چهلمین سال مشارکت خود در مسابقات فرمول یک را جشن گرفت و اکنون تصمیم دارد برخی از خصوصیات جادویی F1 را در هاچ‌بک پنج‌در کلیو استفاده کند. حتی نام این نسخه‌ی ویژه از بزرگ‌ترین مسابقات اتومبیل‌رانی دنیا گرفته می‌شود.

 این نسخه فقط یک پکیج بصری برای رنو کلیو RS است. نسخه ویژه مانند خودروی رنو کلیو 220 EDC ترافی خواهد بود و به‌عنوان حالت استاندارد از سیستم اگزوز آکراپوویچ (Akrapovic) استفاده می‌کند که در مدل معمولی به‌صورت اختیاری ارائه می‌شود. به‌کارگیری این سیستم باعث افزایش قدرت پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی توربوشارژ با ۲۲۰ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور خواهد شد که مشخصات فنی رنو کلیو R.S. 18 را بهتر به نمایش می‌گذارد.

renault clio rs 18/ هاچ‌‌بک رنو کلیو

renault clio rs 18/ هاچ‌‌بک رنو کلیو مقاله‌های مرتبط:

آنچه واقعا خودروی جدید را از نسخه استاندارد رنو کلیو RS متمایز می‌کند عبارت است از علامت R.S. 18 روی درب‌های جلو و دو الماس قابل توجه روی سقف. رنو همچنین از برخی علائم خاکستری و تم سیاه در سپر جلو استفاده می‌کند تا کمی ظاهر این سوپرمینی بیش‌تر جلب توجه کند. پره جلویی الهام‌گرفته از خودروهای فرمول یک، با رنگ معمولی سیریوس زرد رنو اسپرت آراسته شده است و در ترکیب با رنگ سیاه بدنه بسیار قابل توجه جلوه می‌کند. 

renault clio rs 18/ هاچ‌‌بک رنو کلیو

renault clio rs 18/ هاچ‌‌بک رنو کلیو

در داخل کابین، رنو کلیو R.S. 18 جدید تعدادی پادری دارد که نشان می‌دهد نسخه‌ی تولید محدود خودرو است و علاوه بر آن از تم فیبر کربن مصنوعی برای دریچه هوا در اطراف بهره می‌برد. پایان‌بخش این تغییرات، پوشش فرش رنو و ترکیبی از آلکانترا و چرم برای فرمان خودرو است.

این نسخه‌ی ویژه احتمالا آخرین مدل از نسل فعلی رنو کلیو به‌حساب می‌آید، و انتظار می‌رود نسخه جدید رنو کلیو ماه اکتبر در نمایشگاه خودروی پاریس عرضه شود. با توجه به زیبایی این نسخه از رنو کلیو، دوست‌داران رنو امیدوارند نسل جدید این هاچ‌بک از زیبایی و قابلیت‌های فنی بیش‌تری بهره‌مند باشد. دو سال پیش رنو از خودروی مفهومی رنو کلیو R.S. 16 رونمایی کرد که دارای بدنه بزرگ و پیشرانه ۲ لیتری با قدرت ۲۷۵ اسب بخار برگرفته از مگان RS بود. پیشرانه خودرو مجهز به جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی و دیفرانسیل ضد لغزش طراحی شد؛ اما این خودروی مفهومی شانسی برای ساخت نداشت و متأسفانه هرگز به تولید نرسید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنو کلیو RS 18 معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..