تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشک‌های شوق پسربچه بی‌خانمان از برآورده شدن آرزویش +فیلم

اشک‌های شوق پسربچه بی‌خانمان از برآورده شدن کوچکترین آرزویش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در میان شهرهای آمریکا شاید بتوان گفت دیترویت بیش از سایرین، در دوران رکود اقتصادی آمریکا در چند سال گذشته آسیب دید. ورشکستی این شهر خانواده‌های بسیاری را آواره و بی‌خانمان کرد.

در این دوران یک مادر آمریکایی به دلیل از دست دادن شغلش، مجبور به فروش خانه‌اش شد و به همراه فرزند خود در یکی از پناه‌گاه‌های آوارگان اسکان یافت. آنها به سختی زندگی خود را می‌گذراندند تا جائی که تنها آرزوی پسربچه این زن، داشتن تخت و اتاقی برای خواب بود؛ جایی که از آن خودشان باشد.

در اواخر سال میلادی گذشته و در نزدیکی کریسمس، به لطف گروهی از مددکاران اجتماعی و تعدادی از خیرین، این پسربچه به آرزویش رسید؛ خواسته‌ای که شاید در نظر بسیاری از افراد، اصلا به چشم نمی‌آید.

یک گروه نیکوکار، هنگامی که از آرزوی این پسربچه مطلع شدند تلاش کردند تا آنها را به خواسته‌شان برسانند. این گروه در اقدامی ضربتی خانه‌ای را برای این مادر و پسر تدارک دیدند و با همتی بلند تمام وسایل مورد نیاز را برای‌شان فراهم کردند. آنها این پسربچه را به همراه مادرش به خانه مورد نظر بردند و از او خواستند تا زمانی که نگفتند چشم‌هایش را باز نکند.

او آرام آرام در خانه قدم برمی داشت، سپس وارد اتاقی شد. در آنجا مادرش از او خواست تا چشمهایش را باز کند. پسربچه آنچه را که می‌دید باور نمی‌کرد. اتاقی با تمام امکانات رفاهی، به‌ویژه تختی که با تعدادی کتاب و عروسک در اطرافش تزئین شده بود. 

مشاهده این صحنه کودک را به حدی متأثر کرد که از خوشحالی‌ اشک شوق ریخت. شاید کریسمس 2018 برای این کودک آمریکایی زیباتربن کریسمس بود.

صحنه‌های این اتفاق زیبا در ادامه ارائه شده است.

اشک‌های شوق پسربچه بی‌خانمان از برآورده شدن کوچکترین آرزویش + فیلم

انتهای پیام/

خانه‌دار شدن مادر و پسر بی‎خانمان‌ آمریکایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشک‌های شوق پسربچه بی‌خانمان از برآورده شدن آرزویش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..