تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این خبر خوش برانکو را باور نکنید

ساعت24-دیروز برانکو در مصاحبه‌ای گفته محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی به یک پنجره کاهش خواهد یافت.

 دیروز برانکو در مصاحبه‌ای گفته محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی به یک پنجره کاهش خواهد یافت و با توجه به اطلاعاتی که در اختیار او قرار گرفته، سرخپوشان تابستان آینده قادر به جذب بازیکن خواهند بود.

مسلما این یک خبر خوش بزرگ برای هواداران پرسپولیس است، اما باید مراقب بود که ابتدا صحت آن تایید شود؛ به‌خصوص که چنین خبری مبنای تصمیم‌گیری برانکو در مورد ادامه همکاری‌اش با باشگاه پرسپولیس هم به شمار می‌رود.

فراموش نکنیم برانکو پیش از بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته نیز در یکی از نشست‌های خبری‌اش به صراحت گفته بود اماراتی‌ها درخواست پرسپولیس برای میزبانی از الهلال را پذیرفته‌اند و سرخپوشان در ابوظبی میزبان آن مسابقه خواهند بود، اما اینطور نشد و بازی به عمان رفت. حالا امیدواریم این یکی خبر خوش هم مثل قبلی «فیک» نباشد!

بانک ورزش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این خبر خوش برانکو را باور نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..