تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی «عذاب وجدان» داشت!

ساعت24-مهدی طارمی روز گذشته به دوحه قطر سفر کرد تا انتقال خود را به الغرافه نهایی کند.

در این میان سوالات زیادی پیرامون این ستاره ملی‌پوش تیم پرسپولیس وجود دارد؛ از جمله اینکه چرا بعد از ماجرای جنجالی انتقالش به ریزه اسپور و تلاش مردان سیاسی رده بالای کشورمان در ترکیه که هزینه زیادی برجای گذاشت، حاضر نشد در پرسپولیس بماند؟ آن هم تیمی که بابت انتقال ناکام وی به ترکیه ضرر زیادی کرده و از دو پنجره نقل و انتقالاتی هم محروم شده است. چرا نماند تا دینش را به باشگاه و هواداران ادا کند؟ و بسیاری از سوالات دیگر که با رفتنش به قطر فعلا پاسخی برای آنها نیست.

گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در اظهارات خود اشاره‌ای هم به انتقال طارمی به الغرافه داشته و معتقد است اگر این بازیکن در پرسپولیس می‌ماند، به دلیل شرایط روحی نامناسب و دوری از میادین به مدت چند ماه نمی‌توانست به سرخپوشان کمکی کند.

او گفت: طارمی اعتقاد داشت اگر خیلی او را تحت فشار قرار دهیم با شرایط روحی که دارد در تیم می‌ماند و در نهایت 3 ماه بعد ترانسفر خواهد شد که در آن صورت یک ریال هم نصیب باشگاه نمی‌شد. او بابت اتفاقاتی که پیرامون خودش و باشگاه در گذشته اتفاق افتاده بود عذاب وجدان داشت و می‌‌خواست با این انتقال سودی عاید باشگاه شود تا به‌نوعی بخشی از خسارت‌های وارده جبران شود. مطمئن باشید اگر از قرارداد طارمی یک سال دیگر باقی مانده بود تحت هر شرایطی با جدایی او مخالفت می‌کردیم اما وقتی فقط 3 ماه از قرارداد او باقی مانده و شرایط روحی خوبی هم نداشت نمی‌شود کاری کرد، حتی در بُعد فنی هم او بعد از چند ماه دوری از میادین نیاز به زمان داشت تا به شرایط ایده‌آل برسد.

لازم به ذکر است، قبل از سفر طارمی به قطر، خبرهای زیادی درباره پیشنهاد دو ساله باشگاه پرسپولیس به مهاجم بوشهری و مخالفت این بازیکن منتشر شده بود که این خبر را برانکو هم به نوعی تایید کرد.

بانک ورزش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی «عذاب وجدان» داشت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..