تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب مشکی‌ پوشان برای بازی مقابل پرسپولیس

۶۶۰۵۹۳

۳۶۲  بازدید

ترکیب تیم فوتبال مشکی‌پوشان برای دیدار مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر، مشخص شد.

خبرگزاری فارس: مشکی‌پوشان و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

* هواداران پرسپولیس و مشکی‌پوشان در بخشی از ورزشگاه کنار یکدیگر نشسته بودند که یگان ویژه آنها را از همدیگر جدا کرد تا مشکلی در جریان بازی به وجود نیاید.
 
* تا به الان در حدود 10 هزار هوادار به ورزشگاه آمدند که سهم هواداران پرسولیس حدود 7 هزار نفر است. لحظه به لحظه بر تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه افزوده می‌شود.

* هواداران دو تیم بعد از حضور بازیکنانشان در زمین به تشویق آنها پرداختند. همچنین هواداران پرسپولیس به تشویق برانکو مشغول شدند که سرمربی سرخپوشان نیز با دست زدن برای آنها به این احساسات پاسخ داد.

* ترکیب تیم مشکی پوشان نیز به شرح زیر است:

محمد عین‌افشار، محمدعلی فرامرزی،‌ محسن آقایی، حنیف عمران‌زاده،‌میرهانی هاشمی، مصطفی احمدی،‌حسین بادامکی، کیوان امرایی، محمدمهدی عسگرپور، فرزاد زامهران و یونس شاکری برای مشکی‌پوشان در این بازی به میدان می‌روند.

* خبرنگاران در ورود به ورزشگاه تفتیش بدنی شدند که این مسئله با اعتراض آنها روبرو شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب مشکی‌ پوشان برای بازی مقابل پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..