تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانچس علاقمند به همکاری با مورینیو نیست

۶۶۰۵۹۱

۵۶۵  بازدید

بنابه نوشته یک روزنامه ستاره شیلیایی آرسنال در صورت ترک توپچی‌های لندن، تمایلی به همکاری با آقای خاص ندارد.

خبرگزاری فارس: روزنامه سان در گزارشی که امروز منتشرشد عنوان کرد منچستریونایتد و ژوزه مورینیو، مربیش نیز جزو علاقمندان به همکاری با آلکسیس سانچس هستند اما این بازیکن در صورتی که یاران لندنی‌  را ترک کند، به فکر رفتن به اولدترافورد نیست.

براساس اعلام نشریه انگلیس، وینگر تکنیکی اگر به این نتیجه برسد که آرسنال را ترک کند، آنوقت به همکاری با پپ گواردیولا در منچسترسیتی فکر خواهد کرد.

سان افزود ستاره ۲۹ ساله دوست ندارد زیر نظر مورینیو در منچستریونایتد کار کند.

این خبر در حالی انتشاریافت که روز گذشته برخی منابع عنوان کردند منچستریونایتد آماده می‌شود که بابت وی پیشنهادی ۲۵ میلیون پوندی دهد.

سانچس با آرسنال تا پایان فصل قرارداد دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانچس علاقمند به همکاری با مورینیو نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..