تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلامت جنین با محصولات پاستوریزه/ دندان‌های سالم همیشه سفید نیستند/ بیماری کاهش عضلات بدن را بشناسید/ چند درصد مردم دنیا صرع دارند؟

سلامت جنین با محصولات پاستوریزه/ برای سلامتی پوست خود صابون مناسب انتخاب کنید/ اعتیاد در جراحی‌های پلاستیک/ دندان‌های سالم همیشه سفید نیستند مصرف بیش از اندازه صابون‌ها خصوصا کسانی که پوستی خشک دارند، زیان‌آور خواهد بود.

 به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

سلامت جنین با محصولات پاستوریزه

آب میوه‌های پاستوریزه نشده ممکن است برای سلامتی جنین خطرناک باشند؛ چرا که بسیاری از آبمیوه‌های پاستوریزه نشده حاوی باکتری‌هایی هستندکه می‌توانند به سیستم عصبی جنین آسیب برسانند؛ توصیه می‌شود خانم‌های باردار قبل از تهیه آّ‌بمیوه‌های موجود در بازار حتما از پاستوریزه بودن این محصولات مطمئن شوند.

 سلامت جنین با محصولات پاستوریزه/ برای سلامتی پوست خود صابون مناسب انتخاب کنید/ اعتیاد در جراحی‌های پلاستیک/ دندان‌های سالم همیشه سفید نیستند    اثر بیش از حد مصرف کربوهیدرات‌ها

مصرف بیش از حد کربوهیدرات‌هایی نظیر برنج، سیب‌زمینی و نان سفید ممکن است به التهاب معده منجر شود؛ در صورتی که درصد بالایی از غذا از کربوهیدرات تشکیل شده باشد می‌تواند به دستگاه گوارش شما آسیب جدی وارد کند.

برای سلامتی پوست خود صابون مناسب انتخاب کنید

صابون مناسب انتخاب کنید؛ بهتر است بدانید که صابون‌ها ترکیبی قلیایی دارند و از آنجا که پوست انسان حاوی «pH» اسیدی است، مصرف بیش از اندازه صابون‌ها خصوصا کسانی که پوستی خشک دارند، زیان‌آور خواهد بود.

توصیه می‌شود کسانی که پوستی خشک دارند از شوینده‌های غیر صابونی استفاده نمایند؛ همچنین برای درمان پوست آکنه‌ای هم صابون‌های اسیدی توصیه می‌شود.

سلامت جنین با محصولات پاستوریزه/ برای سلامتی پوست خود صابون مناسب انتخاب کنید/ اعتیاد در جراحی‌های پلاستیک/ دندان‌های سالم همیشه سفید نیستند 

  عوارض واریکوسل چیست 

باید بدانید که بیماری واریکوسل معمولا می‌تواند عوارض زیر را به همراه داشته باشد؛  ناباروری و ایجاد اختلال در تولید نطفه، درد در ناحیه بیضه و سپس درد در ناحیه کمر و پهلو، تغییر ظاهری اندام، آتروفی بافت بیضه از عوارض احتمالی واریکوسل می‌‎باشد. 

کاهش اندازه عضلات همراه با کم شدن قدرت ماهیچه‌ها آتروفی نام دارد.
 

دندان‌های سالم همیشه سفید نیستند 

بسیاری از افراد سفیدی دندان‌ها را نشانه سلامت آن‌ها می‌دانند در حالی که رنگ دندان‌ها با سلامت آن‌ها ارتباطی ندارد.

بلیچینگ و لمینت از روش‌های هستند که در سفیدکردن دندان‌ها موثرند؛ هر کدام از این روش‌ها مراحل مختلفی دارد و برای هر فرد یکی از این روش‌ها توصیه می‌شود، ضمنا روش بلیچینگ در مطب پزشک یا در منزل انجام می‌شود.

 سلامت جنین با محصولات پاستوریزه/ برای سلامتی پوست خود صابون مناسب انتخاب کنید/ اعتیاد در جراحی‌های پلاستیک/ دندان‌های سالم همیشه سفید نیستند 

  صرع را بهتر بشناسید

آمار دقیقی از میزان افراد مبتلا به صرع در کشور در دسترس نیست؛ با این حال به نظر می‌رسد از نیم تا یک درصد افراد در جوامع مختلف به صرع دچار شده‌اند.

صرع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ برای مثال در سالمندان ضایعات مغزی از مهم‌ترین عوامل ایجاد صرع است؛ در نوزادان عفونت‌ها و شرایط متابولیکی از عامل بروز صرع است.

اعتیاد در جراحی‌های پلاستیک 

گرچه هر یک ازعمل‌های جراحی مانند جراحی‌های پلاستیک عوارض بلند مدت زیادی دارد؛ برخی از افراد به این جراحی‌ها وابسته شده‌‍‌اند؛ در عمل جراحی پلاستیک اعضای بدن با هدف تغییر در ظاهر جسمی مورد بازسازی و اصلاح قرار می‌گیرند.

گاهی اوقات، نتیجه جراحی پلاستیک برای فرد رضایت بخش نیست و حتی ممکن است نتیجه جراحی بسیار متفاوت‌تر از از آنچه انتظار داشت به نظر بیایید؛ به همین دلیل ممکن است فرد به انجام چند عمل متوالی اقدام کند علاوه بر این وابستگی، هزینه‌های این نوع از جراحی‌ها به شدت بالاست.

سلامت جنین با محصولات پاستوریزه/ برای سلامتی پوست خود صابون مناسب انتخاب کنید/ اعتیاد در جراحی‌های پلاستیک/ دندان‌های سالم همیشه سفید نیستند  

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلامت جنین با محصولات پاستوریزه/ دندان‌های سالم همیشه سفید نیستند/ بیماری کاهش عضلات بدن را بشناسید/ چند درصد مردم دنیا صرع دارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..