تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باقی‌مانده دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران فردا آزاد می‌شوند

نیلی احمدآبادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باقی‌مانده دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران فردا آزاد می‌شوندمحمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره آخرین وضع دانشجویان بازداشتی این دانشگاه اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این دانشجویان طی این هفته آزاد شدند.

وی ادامه داد: براساس آخرین خبر رسیده از دادسرا، خانواده‌های این بازداشت شدگان روز شنبه ۲۳ دی ماه  به دادسرا مراجعه کنند تا باقی‌مانده این دانشجویان بازداشتی آزاد شوند.

رئیس دانشگاه تهران اظهار کرد: قرار بر این بود که دانشجویان تا روز گذشته آزاد شوند، ولی طبق نظر دادسرا مقرر شد که  باقیمانده  این دانشجویان فردا آزادشوند.

نیلی احمدآبادی از بازداشت ۴۱ دانشجوی این دانشگاه در اتفاقات اخیر خبر داد و گفت: برخی از این دانشجویان بعد از ۲ ساعت سریع آزاد شدند و تاکنون ۱۸ دانشجویان بازداشتی آزاد شده‌اند که امیدوار هستیم که حداکثر تا پایان فردا این افراد آزادشوند.

انتهای پیام/

آخرین وضع دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باقی‌مانده دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران فردا آزاد می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..