تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات فنی گلکسی اس 9 سامسونگ با فاش شدن جعبه‌ی آن، مشخص شد

جعبه‌ی فاش شده از گلکسی اس ۹ سامسونگ، به مشخصات نهایی این گوشی نظیر چهار گیگابایت رم و نمایشگر ۵.۸ اینچی اشاره دارد.

با نزدیک‌تر شدن به نمایشگاه MWC 2018، شایعات و گمانه‌زنی پیرامون پرچم‌داران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ افزایش پیدا کرده است. در حالی‌که بخشی از مشخصات‌فنی هر دو مدل به‌دست آمده، همچنان برخی از قابلیت‌های کهکشانی‌های جدید این شرکت نامشخص باقی مانده است. با این وجود، شایعه تازه منتشر شده به مشخصات نهایی جانشین گلکسی اس ۸ اشاره می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

یک افشاگر معروف، تصویری را از جعبه گلکسی اس ۹ سامسونگ منتشر کرده است که قابلیت‌های کلیدی دوربین این گوشی را فاش می‌‏کند. براساس اطلاعات به‌دست آمده، پرچم‌دار جدید کُره‌ای‌ها نمایشگری ۵.۸ اینچی مانند نسل قبل خواهد داشت؛ رزولوشن صفحه‌نمایش، ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل است و سامسونگ، از پنل سوپر آمولد روی پرچم‌دار جدیدش استفاده خواهد کرد.

در پشت گوشی، خبری از دوربین دوگانه نیست؛ تنها یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی قرار دارد که از فناوری Super Speed Dual Pixel برخوردار است و لرزش‌گیر اپتیکال نیز خواهد داشت. سنسور مورد استفاده در این گوشی، از یک لنز با دیافراگم F1.5 استفاده می‌کند و قادر است فیلم‌های صحنه‌ آهسته به ثبت برساند؛ بنجامین گسکین، احتمال می‌دهد که می‌توانید ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه ثبت کنید.

جعبه گلکسی اس ۹

در جلوی گوشی نیز، سامسونگ از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است که فوکوس خودکار خواهد داشت. پرچم‏دار جدید شرکت کُره‌‏ای، تنها چهار گیگابایت رم دارد و به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ در جعبه‌ فاش شده، اشاره می‌شود که فضای ذخیره‌سازی، به برنامه‌‌های از پیش‌ نصب شده وابسته خواهد بود.

روی جعبه‌ی گلکسی اس ۹، اشاره‌ای به پردازنده نمی‌شود؛ با این وجود، گفته شده است که پرچم‌دار سامسونگ از تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ استفاده خواهد کرد. در ایالات متحده نیز، مدل‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری و پردازنده هشت هسته‌ای عرضه خواهد شد.

شارژ بی‌سیم، از دیگر قابلیت‌های جانشین گلکسی اس ۸ است؛ البته برای استفاده از آن، به پد شارژ نیاز خواهید داشت. درون جعبه‌ نیز، هدفون‌های بهینه شده توسط AKG قرار می‌گیرد؛ مانند آنچه در نسل قبل، شاهد بودیم. سامسونگ، موفق شده است گواهی IP68 را برای پرچم‌داران جدید گلکسی اس به‌ست آورد؛ به همین جهت، گلکسی اس ۹ می‌تواند تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه، در آب غوطه‌ور شود.

اسکنر تشخیص عنبیه نیز بخشی از قابلیت‌‏های کهکشانی ۲۰۱۸ سامسونگ خواهد بود. در همین رابطه، در زومیت خواندید که سامسونگ از سنسور ۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و با بهینه‏‌سازی‌های نرم‌افزاری به دنبال بهبود عملکرد حسگر تشخیص عنبیه چشم است. سنسور اثرانگشت نیز احتمالاً در پنل پشتی جای خواهد گرفت؛ این حسگر به زیر دوربین اصلی منتقل شده است.

در حال‌حاضر، جعبه‏‌ی گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ فاش نشده است؛ به همین جهت، نمی‌دانیم این مدل چه تفاوت‏‌هایی با مدل ۵.۸ اینچی دارد. با این‏حال، شایعات اخیر حاکی از عرضه جانشین گلکسی اس ۸ پلاس با دوربین دوگانه و حافظه‌ی رم بیشتر است؛ احتمالاً این گوشی به شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود. ضمن اینکه پیش‌بینی می‌شود مدل‌های بیشتری از گلکسی اس ۹ پلاس با حافظه‌های داخلی مختلف در دسترس قرار بگیرد؛ به همین جهت، کاربران به خرید مدل ۶۴ گیگابایتی محدود نخواهند شد.

دی‌جی کوه، رئیس بخش موبایل سامسونگ اخیراً اعلام کرده است که پرچم‌داران جدید این شرکت در نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی معرفی می‌شود. به احتمال زیاد در ماه مارس، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس وارد بازار خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات فنی گلکسی اس 9 سامسونگ با فاش شدن جعبه‌ی آن، مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..