تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش نفس‌گیر امدادگران برای نجات دختری از چاه عمیق +فیلم

تلاش نفس گیر امدادگران برای نجات دختری از چاه عمیق+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای امدادگر طی عملیاتی نفس‌گیر موفق شدند دختر 14 ساله‌ای را که درون چاهی عمیق سقوط کرده بود نجات دهند. این دختر که اهل سانتا باربارا واقع در کالیفرنیاست در حالی که سر تا پا غرق در گِل بود از چاه بیرون کشیده شد.

دختر نوجوان که بهت‌زده به اطراف نگاه می کرد  به کمک نیروهای امداد از محل حادثه خارج شد تا کمک های ویژه پزشکی را دریافت کند.

 گفتنی است؛ اخباری نامعتبر در برخی مجله‌های اینترنتی عربی منتشر شده است مبنی بر اینکه این حادثه مربوط به تخریب منزلی است که  دختر نوجوان در آن زندگی می کرد.

انتهای پیام/

لحظه بیرون کشیدن دختری از یک چاه عمیق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش نفس‌گیر امدادگران برای نجات دختری از چاه عمیق +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..