تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسیم ادبی تولد ترانه علیدوستی را تبریک گفت +عکس

نسیم ادبی تولد ترانه علیدوستی را تبریک گفت +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که از بازیگران سریال شهرزاد بود، با انتشار یک استوری در صفحه‌ اینستاگرامش سالروز تولد ترانه علیدوستی بازیگر نقش شهرزاد را تبریک گفت.

نسیم ادبی که 41 سال دارد در سریال شهرزاد و در نمایش "مایل به صورتی" در کنار ترانه علیدوستی ایفای نقش کرده است. او فعالیت هنری خود را از سال 75 آغاز کرد. ادبی در این سال‌ها ضمن بازی در نمایش‌ کارگردانان بزرگ، در سینما و تلویزیون نیز با فیلمسازان بزرگی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، حسن فتحی و محمدرضا ورزی کار کرده است.

گفتنی است؛ شهرزاد، مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دومش در سال ۱۳۹۶ و در ۱۵ قسمت پخش شد و فصل سوم آن در حال تولید است. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر کشور انجام شد که در آن بازیگرانی چون علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار ، امیر جعفری، رضا کیانیان و ..به ایفای نقش پرداختند.

نسیم ادبی تولد ترانه علیدوستی را تبریک گفت +عکس

انتهای پیام/

استوری نسیم ادبی برای ترانه علیدوستی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسیم ادبی تولد ترانه علیدوستی را تبریک گفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..