تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهت دانلود نرم افزار اورژانس 115 اينجا كليك كنيد

رییس اداره ارتباطات و فناوری سازمان اورژانس تهران گفت: نرم افزار اورژانس ۱۱۵ راه‌اندازی شد و مددجو می‌تواند با مشخص کردن محل حادثه درخواست اورژانس بدهد.

شهاب آقابگلویی در نشست خبری رونمایی از نرم‌افزار اورژانس کشور گفت: سازمان اورژانس کشور از حدود ۲سال پیش به موضوع اورژانس پیش بیمارستانی نگاه ویژه‌ای داشته است و همین امر سبب شد به تکنولوژی‌های روز دنیا در این زمینه بیش‌تر توجه کند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴دانشگاه توانسته‌اند فرم های کاغذی را از سیستم اورژانس خود حذف کنند که این خود دستاورد بزرگی به شمار می‌رود.

جهت دريافت نرم افزار اورژانس 115 اينجا كليك كنيد

 رییس اداره ارتباطات و فناوری سازمان اورژانس تهران ادامه داد: ما برای اینکه بتوانیم لوکیشن تماس گیرنده ها را دریافت کنیم از اپراتورها درخواست کردیم زیرا ضرورت این امر در اورژانس احساس می‌شد اما اپراتورها به دلایل امنیتی این درخواست را نپذیرفتند به همین دلیل سازمان اورژانس نرم افزاری را طراحی کرد که افراد هنگام نیاز به اورژانس با استفاده از این نرم افزار محل خود را مشخص و درخواست اورژانس بدهند.

بگلویی‌اظهار کرد: هنگام تماس، فرد مددجو با نیروهای اورژانس، آدرس محل برای اورژانس ارسال می شود و پس از تایید فرد، نیروهای اورژانس به آنجا اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: دریافت آدرس از افرادی که قدرت تکلم خود را به دلیل شوک یا مصدومیت از دست دادند یا به علت معلولیت قادر به اعلام آدرس نیستند، توسط این نرم‌افزار امکان‌پذیر شده است.

جهت دريافت نرم افزار اورژانس 115 اينجا كليك كنيد

بگلویی‌ در آخر گفت: در ابتدای رجیستر شدن نرم‌افزار، ثبت برخی اطلاعات و سوابق پزشکی و بیماری‌های زمینه‌ای اجباری است که این اطلاعات همزمان با آدرس محل حادثه برای همکاران ۱۱۵ ارسال می‌شود که همین ویژگی‌ها منجر می‌شود آمبولانس با آمادگی و سرعت بیش‌تری به محل برسد.

نکاتی مهمی که باید هنگام ثبت‌نام در اپلیکیشن اورژانس رعایت شود

مراسم رونمایی از نرم افزار اورژانس ۱۱۵ روز گذشته انجام شد که با استقبال خوب هموطنان روبرو شد به طورری‌که در کمتر از 24 ساعت بالغ بر 2 هزار کاربر ثبت‌نام کردند؛ و بسیاری از متقاضین استفاده از نرم‌افزار به دلیل برخی از مشکلات موفق به ثبت نام نشدند، سهیل آقابکلویی، رئیس اداره ارتباطات و فن‌آوری اورژانس کشور در پاسخ به علت این اختلالات ریجیستری ظهار داشت: من در ابتدا لازم می‌دانم این نکته را یادآوری کنم که تمام نرم‌افزارهایی که برای نخستین بار در اختیار کاربران قرار داده می‌شود یک‌ سری مشکلات را دارند که ممکن است از چشم طراحان و برنامه‌نویسان دور مانده باشد و تنها در زمان استفاده از اَپ مشخص شوند؛ این نرم افزار هم مستثنی از سایر نرم‌افزارها نیست و یک‌سری مشکلات در زمان استفاده گزارش شده که تمام تلاش تیم همکارانان ما در واحد ارتباطات و فن‌آوری برطرف کردن آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

**اجازه دریافت پیامک را بدهید

وی در ادامه به توضیح برخی از دلایل ایجاد مشکل در استفاده از نرم‌افزار و یا زمان ثبت‌نام پرداخت و افزود:  یکی از اصلی‌ترین دلایل بروز مشکلی در زمان ثبت‌نام عدم دریافت پیامک بود؛ که به دلیل ترافیک سنگین در ساعات اولیه معرفی این نرم‌افزار اتفاق افتاد، ضمن آن‌که به دلیل استفاده از پنل خاص ارسال پیامک، کسانی که پیامک‌های تبلیغاتی را بستند، نمی‌توانند SMS  کد ثبت‌نام را دریافت کنند؛ همکاران ما در واحد ارتباطات و فن‌آوری اورژانس در تلاش هستند تا از طریق یک پنل دیگر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند، هموطنان عزیز می‌توانند تا زمان رفع این مشکل، در صورتی که اس‌ام‌اس تبلیغاتی را بستند با ارسال کد‌های مخصوص به اوپراتورهای سیم‌کارت خودشان، به صورت موقت این دسترسی را باز بگذارند و بعد از دریافت کد ریجستری، و اتمام ثبت‌نام دوباره این دسترسی را ببندند.

**دسترسی‌های نرم افزار را محدود نکنید

آقابکلوئی اضافه کرد: مواردی هم گزارش شده که در آن کاربر و متقاضی نصب نرم‌افزار، در زمان ثبت‌نام اجازه برخی از دسترسی‌ها مانند دسترسی به پیامک‌، را ابه نرم‌افزار نمی‌دهد؛ در این خصوص باید توضیح بدهم که دسترسی به پیامک‌ها تنها به دلیل دریافت خودکار کد ثبت‌نام نیست، بلکه این اجازه برای استفاده از مواقعی است که اینترنت ضعیف است و یا ارتباط با اینترنت به هر دلیلی دچار اختلال است، نرم‌افزار بتواند موقعیت مکانی مصدوم را پیدا کند؛ در واقع نرم‌افزار از دو طریق مکان‌یابی را انجام می‌دهد،به این صورت که در ابتدا از طریق اینترنت سعی می‌کند این کار را انجام دهد و در صورت مشکل در ارتباط اینترنتی، از طریق ‌SMS تلاش می‌کند؛ در واقع کاربر با محدود کردن نرم‌افزار از این دسترسی، این قسمت اپلیکیشن را از کار می‌افتد و این می‌تواند در راه‌اندازی نرم‌افزار مشکل ایجاد کند.

**فیلترشکن خود را خاموش کنید

رئیس اداره ارتباطات و فن‌آوری سازمان اورژانس در ادامه گفت‌وگو به لزوم غیرفعال بودن فیلترشکن در زمان ثبت‌نام اشاره کرد و بیان داشت: برای ثبت نام نباید  از فیلتر شکن استفاده کنیم ، به این دلیل که در زمان استفاده از فیلتر شکن، IP شما تغییر پیدا می‌کند و حتی گاهی لوکیشن شما را هم تغییر می‌دهد و از طرفی این‌ IP در زمان استفاده از ‌VPN مرتب تغییر می‌کند که این باعث می‌شود IP زمانی که کاربر درخواست داده است با IP زمان ارسال کد ریجستری تغییر کند و نرم‌افزار نتواند او را شناسایی کند که این موضوع در روند ثبت‌نام اختلال ایجاد می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر این‌که تمام مشکلاتی که در زمان نصب و یا استفاده از اپلیکیشن توسط کاربران مشاهده و گزارش می‌شود توسط تیم بازبینی و تمام آن‌ها اصلاح می‌شود، تصریح کرد: همان‌طور که اشاره کردم تمام این بازخوردها، نظرات و پیشنهادها در حال جمع‌آوری و بازبینی است و در کوتاه‌ترین زمان یک نسخه با ایرادات رفع شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ خوشبختانه قابلیت آپدیت بای نرم‌افزار درنظر گرفته شده و بلافاصله بعد از بارگذاری نسخه جدید، کاربر پیام آن را دریافت خواهد کرد و از طریق یکی از اَپ‌اِستورهای داخلی می‌تواند به‌روزرسانی نرم‌افزار را انجام دهد.

جهت دريافت نرم افزار اورژانس 115 اينجا كليك كنيد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهت دانلود نرم افزار اورژانس 115 اينجا كليك كنيد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..