تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشک‌های آیت‌الله هاشمی‌ برای مظلومیت امیرکبیر +فیلم

اشک‌های آیت‌الله هاشمی‌ برای مظلومیت امیرکبیر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سالروز رحلت‌شان فیلمی از ایشان را در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام این پایگاه منتشر کرد.

این فیلم مربوط به یکی از آخرین دیدارهای ایشان در چند روز قبل از ارتحال‌شان است. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این فیلم بخش‌هایی از کتاب "امیرکبیر یا قهرمان مبارزه با استعمار" که نوشته خود ایشان است، را از روی کتاب می‌خواند و در حین خواندن از مظلومیت امیرکبیر اشکش جاری می‌شود.

گفتنی است؛ کتاب "امیرکبیر یا قهرمان مبارزه با استعمار" پیش از پیروزی انقلاب اسلامی توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رشته تحریر درآمده بود. این کتاب تحقیقی است درباره مبارزات امیرکبیر بر ضد استعمار که متشکل از هفت بخش است.

در ادامه فیلم منتشره از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را می‌توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

فیلمی از اشک ریختن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای مظلومیت امیرکبیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشک‌های آیت‌الله هاشمی‌ برای مظلومیت امیرکبیر +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..