تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف قرار گرفتن جنگنده عربستان توسط موشک یمنی +فیلم

لحظه اصابت موشک یمنی به جنگنده عربستان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند ارتش یمن یک فروند جنگنده ائتلاف تحت رهبری عربستان را هدف قرار دادند.

شبکه خبری المسیره  اعلام کرد بود: «نیروی پدافند هوایی بامداد روز دوشنبه موفق شد یک جنگنده اف-15 را در آسمان صنعاء (پایتخت)، با یک فروند موشک زمین به هوا هدف بگیرد».

عصر یکشنبه شبکه المسیره یمن اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش یمن و انصارالله یک فروند جنگنده وابسته به ائتلاف سعودی را در آسمان شهرستان «کتاف» در استان صعده واقع در شمال یمن منهدم کرده است.

سرتیپ ستاد خلبان ابراهیم الشامی فرمانده نیروی هوایی یمن پیشتر نیروهای ائتلاف سعودی را از ادامه تجاوز به حریم یمن بر حذر داشته و اعلام کرده بود که معادله در روزهای آینده تغییر خواهد کرد.

به همین منظور شبکه خبری المسیره یمن ویدئویی از لحظات پس از هدف قرار گرفتن جنگنده اف‌۱۵ عربستان سعودی توسط پدافند هوایی ارتش یمن را در فضای مجازی منتشر کرد.

انتهای پیام/

فیلم لحظه اصابت موشک یمنی به جنگنده «اف‌۱۵» عربستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف قرار گرفتن جنگنده عربستان توسط موشک یمنی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..