تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کداک از ارز دیجیتال KodakCoin پرده برداشت

با رونمایی کداک از ارز رمزپایه‌ی KodakCoin، ارزش سهام این شرکت ۶۰ درصد افزایش یافت.

تعداد شرکت‌هایی که در حال تلفیق کسب‌وکار خود با بلاک‌چین یا ارزهای رمزپایه هستند، در حال افزایش است و اتخاذ این استراتژی منطقی و معقول به‌ نظر می‌‌رسد؛ چرا که به‌موجب آن، ارزش سهام شرکت‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. در کمال تعجب، کُداک آخرین شرکتی است که استراتژی مشابهی در پیش گرفت و ارز دیجیتال KodakCoin را برای جامعه‌ی عکاس‌ها معرفی کرد. به محض انتشار خبر مربوط به پرده‌برداری کداک از ارز رمزپایه‌ی خود، ارزش سهام این شرکت (KODK) افزایش چشم‌گیری یافت؛ به‌طوری که اکنون سهام آن با مبلغ ۱۰.۷۰ دلار به‌ ازای هر سهم معامله می‌شود که نسبت به مبلغ ۳.۱۵ دلاری روز سه‌شنبه، افزایشی ۲۳۹ درصدی نشان می‌دهد.

ارز رمزپایه‌ی KodakCoin، نقش ژتون (Token) در پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین مدیریت حقوق KodakOne را ایفا خواهد کرد. گفته می‌شود که پلتفرم یادشده، دفتر دیجیتالی از حقوق مالکیت ایجاد خواهد کرد که عکاس‌ها می‌توانند از آن برای ثبت و لایسنس کردن آثار جدید و قدیمی استفاده کنند. با توجه به بیانیه‌ی مطبوعاتی کُداک، پلتفرم KodakOne و پول دیجیتال KodakCoin، «به عکاس‌ها و آژانس‌ها، توانایی بیشتری در مدیریت و کنترل حقوق مربوط به عکس‌ها اعطا خواهد کرد.» هدف کُداک از عرضه‌ی پول دیجیتال KodakCoin، ایجاد ساختار مالی جدیدی برای عکاس‌ها جهت فروش آثار خود و دریافت مبلغ مورد نظر در ازای آن‌ها برمبنای یک پلتفرم امن است.

جف کلارک، مدیرعامل کُداک، در این خصوص می‌گوید:

برای بسیاری از اهالی دنیای فناوری، «بلاک‌چین» و «ارز رمزپایه»، واژه‌هایی کلیدی و داغ به‌شمار می‌روند؛ اما برای جامعه‌ی عکاس‌ها که مدت‌ مدیدی با مشکلات متعددی در زمینه‌ی در اختیار داشتن کنترل آثار خود و نحوه‌ی استفاده‌ی [دیگران] از آن‌ها، مواجه هستند، این واژه‌های کلیدی، همانند یک راهکار برای حل مشکلاتی هستند که پیش‌تر غیر قابل حمل به‌ نظر می‌رسیدند.

باید خاطرنشان کنیم که پیش‌تر نیز سابقه‌ی فروش آثار هنری یا تصاویر از طریق فناوری بلاک‌چین وجود داشت؛ به‌عنوان مثال می‌توان به بازی CryptoKitties اشاره کرد که مبتنی بر ارز رمزپایه‌‌ی اتریوم است و در آن گیلرمه تاردوفسکی، تصویر گربه‌ها را ترسیم و به بازی اضافه می‌کند. 

اگرچه، پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین و ارز رمزپایه‌ی کُداک، روی کاغذ، جالب توجه به‌ نظر می‌رسد؛ اما در حال حاضر مشخص نیست چرا یک شرکت فعال در حوزه‌ی عکاسی، برای دست‌یابی به اهداف خود، به‌جای ایجاد یک پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی، به بلاک‌چین نیاز دارد. به‌ نظر می‌رسد کُداک نیز مانند شرکت‌های فعال در صنعت تولید نوشیدنی که ماه گذشته با مهاجرت به سمت فناوری بلاک‌چین، خبرساز شده بودند، قصد دارد از تب و تاب ایجادشده توسط ارزهای رمزپایه، بی‌بهره نماند.

عرضه‌ی ابتدایی KodakCoin از تاریخ ۳۱ ژانویه، بر مبنای قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و در قالب ژتون‌های امنیتی آغاز می‌شود. عرضه‌ی این ارز دیجیتال برای کاربران آمریکایی، بریتانیایی، کانادایی و سایر سرمایه‌گذاران ممکن خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کداک از ارز دیجیتال KodakCoin پرده برداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..