تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2018

جهت آشنایی با مهم‌ترین و جذاب‌ترین محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه CES 2018، با زومیت همراه باشید.

نمایشگاه CES 2018 با تمام فراز و نشیب‌ها، روزهای پایانی خود را سپری می‌کند. یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فناوری سال، میزبان معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه بود تا از جدید‌ترین دستاورد‌های خود رونمایی کنند. پردازنده‌ی مشترک اینتل و AMD، نسل جدید لپ‌تاپ‌های اچ‌پی اسپکتر X360 و دل XPS 15، دوربین جدید پاناسونیک GH5S، گوشی‌های هوشمند جدید میان‌رده‌ی سونی، نسل جدید هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو، حضور گسترده‌ی گوگل و دستیار صوتی آن در لوازم خانه‌ی هوشمند و خودروهای هوشمند جدید هیوندای و کیا، تنها بخشی از مهم‌ترین محصولات معرفی‌شده در رویداد CES 2018 بودند.

در صورتی که طی روز‌های گذشته فرصت دنبال کردن اخبار فناوری و نمایشگاه CES 2018 را نداشتید، می‌توانید مروری بر مهم‌ترین اتفاقات این رویداد داشته باشید. 

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی جمع‌بندی زومیت از مهم‌ترین اخبار و محصولات معرفی‌شده در CES 2018 دعوت می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..