تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به‌روزرسانی جدید برای سامسونگ گلکسی (A5 (2017 عرضه شد

//

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ ارسال به‌روزرسانی جدیدی برای گوشی هوشمند (A5 (2017 را آغاز کرده است. این یک به‌روزرسانی امنیتی است که 22 مگابایت حجم دارد و پچ امنیتی ماه ژانویه را به ارمغان می‌آورد.

این به‌روزرسانی در حال حاضر در برخی کشورهای اروپایی عرضه شده است و طبق روال معمول برای دیگر مناطق جهان نیز در آینده ای نزدیک عرضه خواهد شد.

هیچ یک از پرچمداران کمپانی کره ای هنوز پچ امنیتی ژانویه را دریافت نکرده اند.

گلکسی A5 گوشی میان رده کمپانی سامسونگ است که در کشورمان قیمتی حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان دارد. سری A از نظر قیمت به نوعی بین سری J و پرچمداران سری نوت و S قرار می گیرند. 

به روز رسانی جدید برای سامسونگ گلکسی (A5 (2017 عرضه شد

انتهای پیام/

به‌روزرسانی امنیتی گلکسی A5



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به‌روزرسانی جدید برای سامسونگ گلکسی (A5 (2017 عرضه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..