تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جابری انصاری با انتشار فیلمی از ظریف تولد وی را تبریک گفت +فیلم

جابری انصاری با انتشار فیلمی تولد ظریف را تبریک گفت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت هفدهم دی ماه سالروز تولد محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، فیلمی از او به اشتراک گذاشت و تولدش را تبریک گفت.

این فیلم که در داخل هواپیما ضبط شده است مربوط به سفر وزیر امور خارجه از مسکو پایتخت روسیه به بروکسل پایتخت بلژیک است. در این فیلم که توسط یکی از خبرنگاران حاضر در هماپیما ضبط شده است و مربوط به گپ و گفت صمیمانه وزیر امور خارجه با خبرنگاران همراه است، ظریف در خصوص برجام و مشکلات آن با خنده  می‌گوید که "مشکل آن کسی است که به هیچ صراطی مستقیم نیست"

در بخش دیگری از این فیلم یکی از خبرنگاران از وزیر امور خارجه پرسید "آیا درباره موضع ترامپ در خصوص مذاکرات هم با آقای لاوروف صحبت کردید؟" که در پاسخ به این سؤال، ظریف به شوخی گفت "پس فکر می‌کنی راجع به چی صحبت کردیم؟".

جابری انصاری در اینستاگرام نوشت:

"دکتر ظریف و برجام و مشکل آن کس که "به هیچ صراطی مستقیم نیست" و خنده ای که امان نمی دهد. لحظاتی از پرواز مسکو - بروکسل و گپ و گفت صمیمانه وزیر امور خارجه با خبرنگاران همراه، (فیلم از: سمیرا امیرچخماقی، خبرنگار خبرگزاری پانا)، تقدیم با مهر به ملت حافظ و سعدی و خیام و فردوسی و مولوی که به لطف خدا با پشت سرگذاشتن همه موانع، همچنان شاد و رو به اوج خواهد ماند. "عشق، همین
خنده های
ساده تو است
وقتی،
با تمام غصه هایت
می خندی"
هفدهم دی سالروز تولد محمد جواد ظریف مبارک"

جابری انصاری با انتشار فیلمی تولد ظریف را تبریک گفت +فیلم

انتهای پیام/

شوخی ظریف با خبرنگار در هواپیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جابری انصاری با انتشار فیلمی از ظریف تولد وی را تبریک گفت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..