تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحادیه اروپا بر اجرای کامل برجام متعهد باقی می‌ماند

موگرینی: اتحادیه اروپا بر اجرای کامل برجام متعهد باقی می‌ماندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا  با انتشار پستی در حساب توییتر خود موضع اتحادیه اروپا در خصوص برجام را اعلام کرد. موگرینی در این توییت با انتشار فیلمی از سخنرانی خود در نشست خبری با لو دریان، جانسون و گابریل پس از دیدار با ظریف در بروکسل اظهار داشت که اتحادیه اروپا بر اجرای کامل برجام متعهد باقی می‌ماند.

موگرینی با تأکید بر ضرورت وحدت جامعه‌ جهانی برای حفظ برجام ابراز داشت که برجام توافقی بوده است که در حال ساختن جهانی امن‌تر است و از رقابت احتمالی تسلیحات هسته‌ای در منطقه جلوگیری می‌کند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا  در توییتر نوشت:

"اتحادیه اروپا بر اجرای کامل برجام متعهد باقی می‌ماند.
وحدت جامعه جهانی ضروری است برای حفظ توافقی که در حال ساختن جهانی امن‌تر و جلوگیری از رقابت احتمالی تسلیحات هسته ای در منطقه است."

موگرینی: اتحادیه اروپا بر اجرای کامل برجام متعهد باقی می‌ماند

انتهای پیام/

توییت موگرینی پس از نشست امروز بروکسل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحادیه اروپا بر اجرای کامل برجام متعهد باقی می‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..