تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی به‌جای فروش بیشتر، بر رشد شرکت متمرکز می‌شود

امروزه بیشتر شرکت‌های بزرگ جهان در مسیر افزایش فروش و سود در کوتاه‌ترین زمان حرکت می‌کنند؛ اما شرکت هواوی قصد دارد مسیر دیگری برای حرکت خود انتخاب کند.

مدیر‌عامل شرکت هواوی تأکید کرد که این شرکت اکنون تنها بر رشد پایدار متمرکز است. بیشتر شرکت‌ها تمایل دارند فروش بالا‌تری در یک سال مالی داشته باشند؛ اما ظاهرا شرکت هواوی این روند را دنبال نمی‌کند. به گفته‌ی یو چندانگ، مدیر‌عامل هواوی، هدف این شرکت فروش بالا نیست؛ بلکه رشد با یک نرخ پایدار است که منجر به افزایش سود‌‌دهی شرکت نیز می‌شود.

به‌تازگی شایع شده است که هواوی قصد دارد ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در سال ۲۰۱۸ به فروش برساند؛ اما مدیر‌عامل این شرکت شایعات را تکذیب و اعلام کرده است که هواوی استراتژی فروش بیشتر را دنبال نمی‌کند؛ بلکه قصد دارد رشدی پایدار و سالم را به‌منظور موفقیت بیشتر شرکت دنبال کند. به هر حال فروش ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ در مقایسه با ۱۵۳ میلیون دستگاهی که این شرکت در سال ۲۰۱۷ فروخته، نشان‌دهنده‌ی رشد شرکت هواوی است؛ البته فروش ۱۵۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۷ در مقایسه با فروش ۱۳۹ میلیونی سال ۲۰۱۶ بسیار ناچیز است. شرکت هواوی برای رسیدن به هدف خود با دشواری‌هایی مواجه است؛ به‌خصوص بعد از اینکه هواوی معاملات خود را با شرکت AT&T بر هم زده است؛ اما با وجود رشد متوسط سال گذشته، هواوی به ۱۰ درصد از سهم بازار جهانی رسیده و در رتبه‌ی سوم در سطح جهان قرار دارد و سهم بازار چین را نیز در دست خود دارد؛ درحالی‌که نرخ کلی افزایش فروش  این شرکت در سال‌های متوالی به‌طور پیوسته در حال کاهش است. در حال حاضر، اگر‌چه فروش کلی هواوی سال به سال با نرخ کمی در حال پیشرفت است، اما درآمد این شرکت به میزان قابل‌ توجهی افزایش یافته و در سال ۲۰۱۷ به ۳۶ میلیارد دلار رسیده که در مقایسه با سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است. مدیر‌عامل شرکت هواوی معتقد است که این شرکت باید روی ساخت دستگاه‌های پایین‌رده تمرکز کند تا میزان دسترسی و سهم بازار خود را در بازار‌های خارج از کشور افزایش دهد.

در حال حاضر به نظر نمی‌رسد تمرکز هواوی روی فروش ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال باشد؛ بلکه هدف اصلی این شرکت تبدیل شدن به بهترین سازنده‌ی گوشی‌ هوشمند در سطح جهانی است. دیر یا زود هواوی برای رسیدن به هدف خود مجبور به فروش بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه گوشی در سال خواهد بود. با وجود تنزل این شرکت در بازار ایالات متحده، چگونگی عملکرد هواوی در طول سال ۲۰۱۸ در آینده روشن خواهد شد. ظاهرا شرکت هواوی همچنان که به مسیر رشد خود ادامه می‌دهد، روی بازار آمریکا نیز به‌منظور افزایش فروش تعداد گوشی‌های خود حساب باز می‌کند.    




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی به‌جای فروش بیشتر، بر رشد شرکت متمرکز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..