تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر کلایورت و افشای مکالمه اش با مورینیو

۶۶۰۳۰۲

۴۷۵  بازدید

جاستین کلایورت، پسر پاتریک گلزن سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا در خصوص مکالمه اش با مورینیو صحبت کرد.

ورزش سه: جاستین کلایورت جوان طی یک سال اخیر نمایش فوق العاده ای در لباس آژاکس داشته و به همین دلیل اخبار زیادی در مورد آینده او و تمایل تیم های بزرگی از جمله منچستریونایتد برای جذب این ستاره جوان شنیده شده است.

پسر کلایورت و افشای مکالمه اش با مورینیو

پارسال و بعد از دیدار فینال لیگ اروپا بین آژاکس و یونایتد، تصاویری از خوش و بش او و مورینیو منتشر شده که رسانه ها ادعا کردند سرمربی یونایتد از او خواسته به این تیم ملحق شود؛ اما کلایورت این شایعه را تکذیب کرد.

جاستین کلایورت گفت: "مورینیو تنها اذعان داشت که از دیدن من خوشحال شده است. مورینیو از آن زمان که به عنوان دستیار در بارسلونا فعالیت کرد و من پسر کوچکی بودم و پدرم در این تیم بازی می کرد، من را می شناخت."

اما به هر حال اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال این بازیکن جوان به یونایتد در تابستان سال 2018 منتشر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر کلایورت و افشای مکالمه اش با مورینیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..