تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت پخش نشدن برنامه «نگاه یک»، حضور نیافتن جهانگیری بود

مدیر شبکه یک سیما در واکنش به سخنان معاون اول رئیس‌جمهور:

علت پخش نشدن نگاه يك اين هفته حضور نيافتن آقاي جهانگيري بودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا برازش مدیر شبكه یک سیما، در واکنش به سخنان امروز معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه صداوسیما به او فرصت صحبت با مردم را نداد، درباره علت پخش نشدن نگاه يک گفت: برنامه «نگاه یک» شنبه شب، به درخواست جناب آقای جهانگیری به وی اختصاص پیدا كرد؛ اما در آخرین ساعات شروع برنامه، معاون اول رئیس جمهور در برنامه حضور پیدا نكرد و ما مجبور شدیم نگاه یك این هفته را از جدول پخش حذف كنیم.

وی افزود: چگونگی درخواست دفتر معاون اول رئیس جمهور و مذاكراتی كه در این زمینه صورت گرفته است، مشخص و شفاف است و در صورت نیاز بیان خواهد شد.

مدیر شبكه یك سیما با بیان اینكه آغوش صدا و سیما همواره برای میزبانی از دولتمردان و مسئولان اجرایی كشور باز بوده و هست، تصریح كرد: از ابتدای امسال تا كنون مسئولان دولت های یازدهم و دوازدهم بیش از دو هزار ساعت در پربیننده ترین ساعات میهمان برنامه های سازمان صدا وسیما بوده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: سازمان صدا وسیما همین امروز هم آماده است در هرساعت و برنامه ای كه معاون اول رئیس جمهور بخواهد، میزبان وی باشد .

انتهای پیام/

چرا نگاه یک پخش نشد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت پخش نشدن برنامه «نگاه یک»، حضور نیافتن جهانگیری بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..