تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف جدید آمدنیوز/ تصویر نایب رئیس شورای شهر اهواز به جای کارگر مفقود شده +عکس

گاف جدید آمدنیوز/ تصویر نایب رئیس شورای شهر اهواز به جای کارگر مفقود شده+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال معاند و دروغ‌پرداز آمدنیوز همانند هم‌فکران خود در عربستان و اسرائیل، همچنان در صدد است تا با انتشار اخبار کذب، اوضاع ایران را ناآرام نشان دهد و با کشته سازی‌های جعلی، مردم را تحریک کند. در همین راستا و تا به امروز نیز سوتی‌های زیادی از این کانال منتشر شده است.

آمدنیوز در جدیدترین سوتی خود، تصویر نایب رئیس شورای شهر اهواز را به جای یک کارگر مفقود شده در اغتشاشات اخیر ایران منتشر کرده است.

در ادامه تصویر خبر جعلی و کذب آمدنیوز را می بینید:

گاف جدید آمدنیوز/ تصویر نایب رئیس شورای شهر اهواز به جای کارگر مفقود شده +عکس

گفتنی است؛ تصویر منتشر شده متعلق به مهران باباپور نائب رئیس فعلی شورای شهر اهواز  می باشد که آمدنیوز آن را به عنوان یک کارگر مفقودی در آشوب های اخیر منتشر کرده است.

انتهای پیام/

سوتی جدید آمدنیوز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف جدید آمدنیوز/ تصویر نایب رئیس شورای شهر اهواز به جای کارگر مفقود شده +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..