تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفتم بهمن ثبت‌نام سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی حافظان قرآن کریم آغازمی شود

هفتم بهمن ثبت‌نام سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آغازمی شودمهدی قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص فعالیت اخیر این سازمان گفت:هفته گذشته آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم مرحله یازدهم ودوازدهم برگزار شد؛مرحله سومی‌ها اگر حد نصاب این آزمون را کسب کنند، مدرک درجه 2 معادل با فوق‌لیسانس همچنین کسانی که در مرحله چهارم حد نصاب را کسب کنند مدرک درجه 1 معادل با دکتری را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از هفتم بهمن شروع می شود.حافظان قرآن کریم برای شرکت دراین آزمون تا پایان اسفند می‌توانند از طریق سایت  تلاوت ثبت‌نام کنند و سال آینده سیزدهمین دوره را برگزار خواهیم کرد.

قره شیخلو در خصوص بودجه قرآنی سازمان دارالقرآن عنوان کرد: بودجه قرآنی سازمان دارالقرآن متوسط است؛نسبت به زمان عقب هستیم باید در این دو ماهه اخیر عدد دریافتی بیشتر شود چراکه تاکنون حدود 50 درصد بودجه محقق شده است.

سازمان دارالقرآن در خصوص برنامه ها یدهه فجر اظهار داشت:امسال برای دهه فجر مانند سال گذشته با دستگاه‌‌های مختلف جلسه متعددی داشتیم ،در حال جمع‌آوری برنامه‌ها هستیم و در نشست کمیته قرآن اطلاع‌رسانی خواهیم داشت البته تلاش کردیم امسال برنامه‌ها از لحاظ کمی و کیفی ارتقا پیدا کندو همه دستگاه‌ها باید به این موضوع به صورت جدی نگاه کنند.

وی افزود: مناسبت ایام دهه فجر برای نظام و کل کشور است و همه باید تلاش کنیم رنگ و بوی قرآنی دهه فجر بیشتر باشد؛چراکه جنس انقلاب ما انقلاب فرهنگی مذهبی بوده است که ملاک و پایه آن دستورات قرآن و عترت است.

قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن در خصوص رویکرد سازمان دارالقرآن خاطر نشان کرد:رویکرد سازمان دارالقرآن در سال 95 بسته شده و تاکنون 70 درصد آن اجرایی شده است البته در سال‌های اخیر رویکرد خود را به سمت کاربردی کردن همچنین آموزش‌های قرآنی با رویکرد سبک زندگی قرآنی سوق داده ایم و قطعا این رویکرد ها در سال آینده توسعه خواهیم داد،در ضمن توجه به منابع، برگزاری کارگاه، تربیت مربی خواهیم داشت و از ظرفیت‌های قرآنی کشور استفاده می کنیم.


انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفتم بهمن ثبت‌نام سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی حافظان قرآن کریم آغازمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..