تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برج میلاد با جشنواره سی و سوم موسیقی وداع کرد

برج میلاد با جشنواره سی و سوم موسیقی وداع کردبه گزارش  حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنسرت علی زندوکیلی، شامگاه 20 دی در سالن همایش های برج میلاد اجرا شد. نخستین و آخرین اجرا در سی و سومین دوره جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد مختص این خواننده شیرازی بود.

زندوکیلی و گروهش که در جدول زمان بندی ها در شب نخست جشنواره موسیقی قرار گرفته بودند، پارسال هم در همین سالن اجرا کرده بودند.

بنابر این گزارش، نزدیک ساعت 22 بود که چراغ ها خاموش شد و همه خیره به استیج منتظر آمدن علی زندوکیلی بودند.

خواننده محبوب کشور با صدای گیتار الکتریک و سه تار وارد سالن شد و
قطعه «فقط دعا کن» همان قطعه نخستی بود که سالن را منفجر کرد. تصویر ستارگان و طبیعت در ال سی دی حال و هوای تنهایی مضمون قطعه را بیشتر برای هواداران زندوکیلی ملموس می کرد.

پس از این قطعه زندوکیلی با حضار احوال پرسی کرد و وعده شبی خاطره انگیز را به آنان داد.

قطعه دوم که با سه تار آغاز شد، قطعه «به سوی تو» بود که خاطرات گذشته را در ذهن مخاطبان زنده می کرد. در این لحظه همه با زندوکیلی همراهی می کردند. نوازنده تنبک نیز زیبایی این قطعه را دو چندان کرده بود.

قطعه سوم که یک قطعه شاد بود، با نور پردازی خوب و حرکات جذاب خواننده هیجان سالن را بیشتر کرد. نام این قطعه «عطر خاطره» بود.
«آهسته آهسته» دیگر قطعه اجرا شده توسط گروه زند بود که ریتم ملایم داشت.

در ادامه برنامه،  حضار سالن از زندوکیلی درخواست کردند که قطعه «لالایی» اجرا شود. با اجرای قطعه «شهزاده رویا»، افراد حاضر در سالن زندوکیلی را در اجرای این آهنگ قدیمی همراهی کردند.

پس از آن،  قطعه غمگین «فصل زرد»  با تصاویر برگ های زرد پاییزی اجرا شد و فضایی متفاوت را برای حضار به وجود کرد. این آخرین قطعه ای است که از زندوکیلی منتشر شده است.

در ادامه برنامه، قطعه ریتمیک و مشهور «لحظه شیرین» با نقش موثر ساز های گیتار الکتریک و تنبک به زیبایی هر چه تمام تر اجرا شد. در این بخش خواننده از سینا عرب نوازنده ویولن تشکر کرد.

قطعه بعدی که در بخشی از آن با تک نوازی ویولون همراه بود، قطعه دراماتیک «بی تابانه» نام داشت. تصاویر این قطعه به خوبی با نوازندگان و خواننده همراه شده بودند. پس از این قطعه خواننده از یاشار یاری تنظیم کننده قطعه و امید غفاریان نوازنده گیتاریست تشکر کرد.

قطعه بعدی با نام «جدایی» هم ریتمی ملایم داشت و با نقش پررنگی ساز ویولون همراه بود. پس از اجرای چند قطعه غمگین، قطعه «جانانه» با ریتمی ملایم جان دوباره به سالن داد و باعث همراهی حضار با دست زدن شد.

پس از این قطعه این خواننده سنتی از آرمین صادق زاده  تشکر کرد.

در این بخش بالاخره گروه زند به درخواست های مکرر حضار برای اجرای قطعه محبوب «لالایی» پاسخ دادند. این قطعه بی تردید نقطه اوج زندوکیلی بود. تصاویری هم از خود زندوکیلی پخش شد که زیبایی کار را دوچندان کرد. پس از این قطعه خواننده از مرحوم افشین ید اللهی شاعر این اثر یاد کرد.

قطعه بعدی قطعه ریتمیک «آب در آتش» بود. در این بخش زندوکیلی از نوازنده تنبک افشین بابایی سپهر صائبی تهیه کننده اش تشکر کرد. سپس قطعه «آخرین رویا» تیتراژ سریال زیر پای مادر و قطعه ریتمیک «سیه مو»  با همراهی حضار سالن اجرا شد.

پس از اجرای این قطعه زندوکیلی از برادرش محمد که در بعضی آثار او را همیاری کرده بود، تشکر کرد. با وجود اجرای قطعه «لالایی» همچنان حضار اجرای مجدد این قطعه محبوب را خواستند که تعجب خواننده را برانگیخته بود. «رفتی» قطعه  جذاب و مشهور دیگری بود که به خوبی اجرا شد.

سید محمود شبیری مدیر برنامه زندوکیلی نفر دیگری بود که توسط این خواننده مورد تقدیر قرار گرفت. «باهار شیراز» حسن ختام اجرای جذاب زندوکیلی در برج میلاد بود تا شبی خاطره انگیز برای تمام حضار رقم بخورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برج میلاد با جشنواره سی و سوم موسیقی وداع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..