تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی محصولات هوشمند تهویه هوا، حس‌گر صدا و تشخیص غبار معرفی کرد

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه CES 2018 از جدیدترین محصول هوشمند تهویه خانگی خود رونمایی کرد.

ال‌جی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2018 از محصولات هوشمند حوزه‌ی تهویه‌ی هوا رونمایی کرد. محصولات جدید این کمپانی با بهره‌گیری از قابلیت‌هایی نظیر حس‌گر گردوغبار و تشخیص صدا، هوای محیط را بهبود می‌دهند. 

فناوری پیشرفته هوشمند برای از بین بردن غبار ریز هوا

نتیجه‌ی مطالعات ثابت کرده که گرد و غبار داخل خانه روی کیفیت زندگی خانواده‌ها در سراسر جهان مؤثر است. محصول PuriCare ال‌جی با استفاده از یک حس‌گر نظارتی هوا، به‌طور خودکار ذرات غبار را زمانی که برای ساکنان نامناسب تلقی شود حذف می‌‌کند. حتی زمانی که PuriCare خاموش است، بررسی هوا انجام می‌شود و تنها زمانی که فیلتر کردن هوا مورد نیاز باشد روشن می‌شود. با طراحی استوانه‌ای شکل متفاوت و سیستم فیلتر مراقبت 360 درجه ال‌جی، PuriCare پیشرفته‌ترین فناوری فیلتر هوا را به رخ می‌کشد و با استفاده از قابلیت پاک‌کنندگی قوی، ال‌جی PuriCare قابلیت دمیدن هوا تا ۷.۵ متر به جلو را دارد تا بتواند حتی اتاق‌‌های بزرگ را پوشش دهد و جریان هوای لطیفی ایجاد کند تا یک محصول ایده‌آل برای خانواده‌هایی با کودک خردسال و حیوانات خانگی باشد.

 راحتی بیشتر با تشخیص صدا

محصول دیگری که در CES معرفی شد، تهویه هوای اینورتر ایستاده DUALCOOL ThinQ™ است که به فناوری صدا تجهیز شده و به اعضای خانه اجازه می‌دهد دمای هوای داخل منزل را در لحظه ورود به منزل یا از یک اتاق دیگر، تنها با یک جمله کنترل کنند. DUALCOOL ThinQ™ علاوه بر کارایی بالا در مصرف انرژی و تولید صدای کم به خاطر وجود کمپرسور Dual Inverter، از فناوری هوش مصنوعی DeepThinQ ال‌جی استفاده می‌کند تا با شناسایی فاصله‌ها، جریان هوای بیشتری به سمت افراد داخل اتاق هدایت کند. به‌علاوه برای تشخیص حضور افراد داخل اتاق، با استفاده از حس‌گر هوشمند حرکت انسان، قدرت جریان هوا را بر اساس میزان مجاورت فرد یا افراد با محصول تنظیم می‌کند. محصول DUALCOOL ThinQ™ ال‌جی با تحلیل الگوهای عادات روزانه افراد یاد می‌گیرد که در زمان‌های مشخص روز کدام بخش‌های خانه احتیاج به خنک شدن دارند تا دما بهینه باقی بماند و مصرف انرژی کاهش یابد.

سیستم های تهویه هوشمند ال جی

سانگ داهیونگ (Song Dae-hyun)، مدیرعامل بخش لوازم‌خانگی و تهویه هوای ال‌جی گفت:

لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی با توانایی‌هایشان در حال رهبری این صنعت هستند تا با پیش‌بینی نیازهای مصرف‌کنندگان، محیط راحت‌تری برای مصرف‌کنندگان ایجاد کنند. هوش مصنوعی در حال حاضر در مرحله‌ای است که می‌تواند کارهایی بیشتر از شطرنج بازی کردن انجام دهد و ال‌جی متعهد است تا از این فناوری برای بهبود کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی محصولات هوشمند تهویه هوا، حس‌گر صدا و تشخیص غبار معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..