تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه ماکسی ایتالیا؛ دانشگاهی برای هنر + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه آنچه بر اثر گسترش هنر پست مدرن خلق می‌شود، با عنوان هنر معاصر شناخته می‌شود.

این نوع هنر در بسیاری از مواقع جایگزین مناسبی برای هنر نوگرا به حساب می‌آید. تا به امروز هنرمندان بسیاری در سطح جهان، برای خلق آثاری که در زمره هنر‌های معاصر قرار می‌گیرند، فعالیت کرده‌اند و موزه‌های مختلفی برای ارائه آثار آن‌ها تأسیس شده‌اند که از آن میان می‌توان به موزه ماکسی اشاره کرد.

ماکسی؛ دانشگاهی برای هنر

بنابراین گزارش ؛موزه ماکسی در بخش مرکزی رم و محله فلامینکو قرار گرفته است و به نوعی دانشگاهی برای هنر به حساب می‌آید. این موزه، اولین موزه ملی هنر‌های معاصر ایتالیا به حساب می‌آید.

ماکسی؛ دانشگاهی برای هنر

ماکسی؛ دانشگاهی برای هنر

 

 

خاطرنشان می‌شود؛ موزه ماکسی که در آوریل ۲۰۱۰ یکی از زیباترین موزه‌های جهان شناخته شد، ساختمانی شبیه کشتی فضایی دارد که دارای عرشه مکعبی شکل است. معماری این موزه با هدف ایجاد زبان مشترک هنر‌های معاصر و تعامل بینارشته‌ای هنر‌های جدید طراحی و اجرایی شده است. این نوع معماری تلاش می‌کند سنت وسیع هنر ایتالیا را احیا و به تداوم آن کمک کند.

 


انتهای پیام/

 

موزه ماكسی را بشناسيد

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه ماکسی ایتالیا؛ دانشگاهی برای هنر + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..