تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه نسخه سوم بازی عملیات انهدام در آینده ای نزدیک

 نسخه سوم بازی عملیات انهدام در آینده ای نزدیک عرضه خواهد شدبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سومین نسخه از مجموعه‌ بازی‌های رایانه‌ای «عملیات انهدام»، با نام «عملیات انهدام 3: نفس‌گیرترین نبرد» در آینده‌ای نزدیک عرضه شده و در اختیار بازی‌بازان عزیز و علاقه‌مندان به بازی‌های بزرگ ایرانی قرار خواهد گرفت.

این بازی رایانه‌ای که تولید آن حدود 2 سال به طول انجامیده است، به همت کارگروه‌های مختلف بازی‌نامه‌نویسی، گرافیک، صوت، برنامه‌نویسی و هوش‌مصنوعی مستقر در شرکت دانش‌بنیان رسانه‌گستر بِنیسی تهیه و طراحی شده است.

از تفاوت‌های این نسخه‌ی بازی با نسخه‌های پیشین آن، می‌توان به عدم اختصاص داستان بازی به یک حماسه‌ی واحد نام برد، به گونه‌ای که بنا بر گفته‌های مدیرعامل شرکت، این بازی چهار حماسه‌ی بزرگ معاصر را به تصویر می‌کشد که بازی‌بازان علاوه بر پیمایش داستانی در هم تنیده‏، خود را در این حماسه‌ها حس خواهند کرد و از حضور در این حماسه‌ها لذت خواهند برد، لذا انتخاب عنوان نفس‌گیرترین نبرد برای این بازی، بی‌اساس نبوده است.

شنیده‌ها از عوامل فنی این بازی، حاکی از وجود جذابیت‌های تصویری، صوتی، محتوایی، گیم‌پلی و... فراوان در بازی و نزدیک به بازی‌های خوب جهانی است که ده‌ها گام از نسخه‌ی قبلی این مجموعه پیشرفته‌تر، مهیج‌تر و زیباتر می‌باشد‏ که تصاویر پیوستی، گواه بر این مطالب هستند.

انتهای پیام/

عملیات انهدام 3 به زودی عرضه می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه نسخه سوم بازی عملیات انهدام در آینده ای نزدیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..