تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه پرسپولیس: کسر امتیازی در کار نیست

ساعت 24- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در پرونده گابریل کسر امتیاز این تیم را تهدید نمی‌کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی صدور حکم مربوط به شکایت بازیکن برزیلی پرسپولیس از جانب فیفا، باشگاه با توجه به اینکه مطالبات بازیکن را به وکیل قانونی او تقدیم کرده بود با مستنداتی که داشت درخواست توقف در حکم و ارسال آن را به دادگاه عالی ورزش (CAS) کرد. نامه فیفا در پاسخ به درخواست باشگاه، بعدازظهر امروز (چهارشنبه) دریافت شد که حاوی قبول این درخواست بود.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه فیفا اعلام کند چه مدارک و مستنداتی را باید به دادگاه عالی ورزش بفرستد، 21 روز فرصت دارد تا دفاعیه و مستندات خود را برای تغییر رای صادره ارسال نماید.

با نامه ارسالی از سوی فیفا، هیچ نگرانی برای کسر امتیاز ناشی از مهلتی که پیش از این اعلام شده بود، وجود نخواهد داشت و پرونده به روال عادی خود بازگشت.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه پرسپولیس: کسر امتیازی در کار نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..