تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتانسیل بالای دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری و پژوهش

دراختتامیه اولین استارتاپ محتوای دیجیتال مطرح شد؛

پتانسیل بالای دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری و پژوهشبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی رییس دانشگاه پیام نور عصر امروز در مراسم اختتامیه اولین استارت اپ محتوای دیجیتال که در دانشگاه پیانور برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت خوبی در برطرف کردن مشکلات کشور در دانشگاه پیام نور وجود دارد و باید با توجه به کاهش دانشجو از پتانسیل موجود دانشگاه استفاده کرده و در حوزه پژوهش و فناوری در کنار استارت آپ‌های دانشگاهی استفاده کرد.

وی بیان کرد: دانشگاه پیام نور این ظرفیت را دارد تا مسائل پژوهشی را در سطح ملی، منطقه‌ای و بین الملی را برطرف کند.

زمانی ادامه داد: برنامه‌های آموزشی و مهارتی که نیاز ما در سطح ملی است باید اجرایی شود و دانشگاه پیام نور در این زمینه از پتانسیل خوبی برخوردار است.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور می‌تواند در کنار قسمت‌های دیگر قرار گرفته و مباحث فناوری را برعهده بگیرد و امکانات خوبی در دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری وجود دارد که با بخش‌های مختلف فناوری کشور به اشتراک می‌گذاریم.

راه اندازی استارت آپ صنایع و گردشگری در تهران با مشارکت ایروان

در ادامه مراسم کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور گفت: اکنون مراکز نوآوری تهران، شیراز و مشهد راه اندازی شده است و در این دوره ۵۴۰ حیطه در حوزه محتوای دیجیتال کار رقابت شروع و این جشنواره با شرکت ۳۰ تیم برگزار که از میان ان‌ها ۸ تیم منتخب انتخاب شدند.

وی ادامه داد: دومین استارت اپ در اسفند ماه برگزار می‌شود که به موازات آن استارت آپ‌های استانی انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: با مشارکت ایروان یک استارت آپ در حوزه صنایع و گردشگری در فروردین ماه سال آینده در تهران راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتانسیل بالای دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری و پژوهش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..