تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز درباره دندان عقل/ غریق نجات دانش بنیان هم به بازار آمد/ اعتبارات دارویی مراکز درمانی کجا هزینه می‌شود؟/ آلزایمر را با دارچین دور بزنید

خبر خوش برای بانوان عاشق شکلات/ نحوه برخورد با افرادی که در زلزله دچار ترس شده‌اند/ مهار کلسترول بد خون با چای ترش/ این برند‌های آبلیمو تقلبی را نخریدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

همه چیز درباره دندان عقل
دندان‌ عقل آخرین یا انتهایی‌ترین دندانی است که در دهان ظاهر می شود و سن متوسط تکمیل رویش آن حدود بیست سالگی است.

راهکار‌ طبیعی برای کنترل کبد چرب
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه و سلامت وزارت بهداشت با اظهار نگرانی از شیوع چاقی در کشور، راهکار‌هایی طبیعی برای کنترل کبد چرب را تشریح کرد.

روزانه هزار مزاحم تلفنى با اورژانس تماس مى‌گيرند/ کاهش زمان رسیدن به بیمار با موتورلانس/ اورژانس تهران عهده‌دار 25 درصد ماموریت‌های کل کشور است
روزانه هزار مزاحم تلفنى با اورژانس تهران تماس مى‌گيرند/ کاهش زمان رسیدن به بیمار با موتورلانس/اورژانس عهده‌دار 25 درصد ماموریت‌های کل کشور استصابریان گفت: روزانه ٥ هزار و ٥٠٠ تا ٦ هزار تماس تلفنی داریم که از اين تعداد حدود هزار مورد آن مزاحمت است.

آلزایمر را با دارچین دور بزنید
دارچین فعالیت مغز را افزایش می‌دهد و فشارهای عصبی را از بین می‌برد.

دانستنی‌هایی درباره شیر/ مصرف هم زمان شیر و گوشت ممنوع
متخصص صنایع غذایی گفت: افراد نباید شیر را هم زمان با فرآورده‌های غذایی حاوی آهن مانند گوشت مصرف کنند زیرا در این صورت آهن و کلسیم همدیگر را دفع می‌کنند.

دردهای عضلانی در شانه را چگونه درمان کنیم؟
یک فیزیوتراپیست علت‌های یخ زدگی شانه و چگونگی درمان این عارضه را تشریح کرد.

غریق نجات دانش بنیان هم به بازار آمد
یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به ساخت وسایلی شده است که به غریق نجات کمک می‌کند تا به راحتی کار خود را انجام دهد.

2400 آمبولانس به ناوگان اورژانس كشور افزوده مى شود/ راه اندازى ٣١ پايگاه اورژانس روستايى براى نخستين بار/ بالگردهاى اورژانس اجاره‌اى هستند
نورى گفت: در سه ماه پايانى امسال و سال آينده ٢٤٠٠ آمبولانس به ناوگان اورژانس افزوده مى شود.

اعتبارات دارویی مراکز درمانی کجا هزینه می‌شود؟
مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو چگونگی هزینه کرد اعتبارات دارویی مراکز درمانی را تشریح کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز درباره دندان عقل/ غریق نجات دانش بنیان هم به بازار آمد/ اعتبارات دارویی مراکز درمانی کجا هزینه می‌شود؟/ آلزایمر را با دارچین دور بزنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..