تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین لوازم خانگی معرفی شده در نمایشگاه CES 2018

لوازم خانگی هوشمند بخشی جدایی‌ناپذیر در رویداد CES چند سال گذشته بوده است.

با حرکت دنیای فناوری به سمت محصولات و شهرهای هوشمند، طی چند سال گذشته شاهد تجهیز لوازم خانگی به قابلیت‌های هوشمندی مانند پشتیبانی از دستیارهای مجازی بودیم. در CES 2018 نیز این روند با سرعت بیشتری طی شد و محصولات متنوعی اعم از یخچال‌، تلویزیون و سیستم‌های صوتی و تصویری هوشمندی معرفی شدند که از طریق دستیارهای مجازی آمازون الکسا یا گوگل اسیستنت قابلیت کنترل دارند.

در صورتی که طی روز‌های گذشته فرصت دنبال کردن اخبار نمایشگاه CES 2018 را نداشتید، در ادامه می‌توانید مهم‌ترین محصولات معرفی شده در حوزه‌ی موبایل این رویداد را مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین لوازم خانگی معرفی شده در نمایشگاه CES 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..