تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین گجت‌ها و لوازم جانبی نمایشگاه CES 2018

همواره گجت‌های نوین، بخش عمده‌ای از محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES را به خود اختصاص می‌دهند.

در نمایشگاه CES 2018 نیز مثل روند هرساله‌ی این رویداد شاهد معرفی بازه‌ی گسترده‌ای از گجت‌های جذاب و لوازم جانبی متنوع بودیم. از دوش هوشمند، چشم‌بند برای خواب راحت‌تر، لامپ هوشمند و اسکوتر برقی گرفته تا هدفون‌های جدید آدیو تکنیکا و سنهایزر، حافظه‌های SSD اکسترنال وسترن دیجیتال و ماوس بی‌سیم ریزر، تنها بخشی از محصولات جانبی و گجت‌های جذاب نمایشگاه CES امسال را تشکیل می‌دهند.

در صورتی که طی روز‌های گذشته فرصت دنبال کردن اخبار نمایشگاه CES 2018 را نداشتید، در ادامه می‌توانید مهم‌ترین و جذاب‌ترین محصولات و گجت‌های معرفی شده این رویداد را مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین گجت‌ها و لوازم جانبی نمایشگاه CES 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..