تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین خودروها و فناوری‌های مربوط به آن در نمایشگاه CES 2018

رویداد CES به آرامی در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه‌ی خودرو است.

با تغییرات گسترده در صنعت خودروسازی و ماهیت خودروها، شاهد تغییرات بزرگی در رویداد‌های خودرویی نیز هستیم. خودروسازان طی سال‌های گذشته برای معرفی فناوری‌های پیشرفته‌ی خود در حوزه‌ی خودروهای خودران، سیستم‌های قوای محرکه‌ی الکتریکی، فناوری اتصال خودروها به یکدیگر و سیستم‌های نوین کمکی راننده، رویداد CES ایالات متحده را بهترین زمان و مکان ممکن دانستند.

در نمایشگاه CES 2018 نیز خودروسازان بزرگی مانند تویوتا، نیسان، هیوندای و کیا از جدید‌ترین دستاورد‌های خود در حوزه‌ی حمل و نقل هوشمند رونمایی کردند. البته اقدامات گسترده‌ی انویدیا طی چند سال گذشته و رونمایی از دستاورد‌های خود در نمایشگاه امسال نیز یکی از مهم‌ترین بخش‌های CES 2018 در حوزه‌ی صنعت خودروسازی بود.

در صورتی که طی روز‌های گذشته فرصت دنبال کردن اخبار نمایشگاه CES 2018 را نداشتید، در ادامه می‌توانید مهم‌ترین محصولات و فناوری‌های معرفی شده در حوزه‌ی خودرو در این رویداد را مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین خودروها و فناوری‌های مربوط به آن در نمایشگاه CES 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..