تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذاب‌ترین محصولات کامپیوتری نمایشگاه CES 2018

نمایشگاه CES 2018 با خبر اتحاد AMD و اینتل در تاریخ فناوری جاودانه شد.

نمایشگاه CES 2018 شاید به جذابیت سال‌های گذشته نبود، اما در حوزه‌ی سخت‌افزارهای کامپیوتری، رویدادی بی‌نظیر بود. علت بی‌نظیر بودن این رویداد تنوع یا تعداد محصولات معرفی شده در آن نبود؛ بلکه معرفی اولین محصول مشترک دو غول و دشمن دیرینه‌ی دنیای نیمه‌هادی بود. اینتل و AMD پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی بالاخره از پردازنده ی مشترک خود رونمایی کردند. این پردازنده که از هسته‌های پردازشی اینتل در کنار واحد گرافیکی AMD بهره می‌برد، توانایی زیادی به یدک می‌کشد و به تهدیدی جدی برای پردازنده‌های گرافیکی انویدیا تبدیل شده است. 

بلافاصله پس از کنفرانس اینتل، شرکت‌های مختلف سخت‌افزاری مانند اچ‌پی و دل محصولات جدید مبتنی خود بر این پردازنده را معرفی کردند.

در صورتی که طی روزهای گذشته فرصت دنبال کردن دنیای فناوری را نداشتید، در ادامه می‌توانید جذاب‌ترین محصولات حوزه‌ی سخت‌افزار کامپیوتری و لپ‌تاپ‌ها در نمایشگاه CES 2018 را مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذاب‌ترین محصولات کامپیوتری نمایشگاه CES 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..