تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | تازه‌ترین شاهکار هنری ناسا: آسمان آبی‌فام سیاره مشتری

تصاویر| تازه‌ترین شاهکار هنری ناسا: آسمان آبی‌فام سیاره مشتری

به گزارش خبرآنلاین، فضاپیمای جونو تازه‌ترین سفیر ناسا در سیارات منظومه شمسی است که هر ۵۳ روز یک گردش مداری را به دور سیاره مشتری کامل می‌کند.

پژوهشگران ناسا برای جلب توجه عموم مردم، تصاویر خامی را که فضاپیمای جونو به زمین می‌فرستد، روی پایگاه اینترنتی «JunoCam» بارگذاری می‌کنند تا علاقه‌مندان، تصاویر دلخواه خود را پردازش کنند و با رنگ‌آمیزی آن‌ها، سرعت تحلیل اطلاعات را افزایش دهند. «جونوکم» به‌رغم زمان اندکی که از راه‌اندازی آن می‌گذرد، به فهرست پرمخاطب‌ترین پروژه‌های علوم شهروندی در سال‌های اخیر راه یافته است.

«جرالد آیشستات» و «شان دوران»، دو علاقه‌مندی هستند که تصاویر پردازش‌شده آن‌ها طی روزهای اخیر با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شده است. تصاویر آن‌ها رنگ‌های متنوعی را به نمایش گذاشته است، از آبی سیر گرفته تا ارغوانی، بنفش و سرخ؛ اما این نمای حیرت‌انگیز نباید شما را در مورد طبیعت خشن و نابودگر این سیاره به اشتباه بیندازد.

توفان‌های سیاره مشتری با سرعتی فراتر از ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌وزند و کافی است کمی درون ابرها فرو بروید تا فشار محیط، شما و فضاپیمایتان را خرد و مچاله کند.

منبع: تایم
۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | تازه‌ترین شاهکار هنری ناسا: آسمان آبی‌فام سیاره مشتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..