تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان برگزاری دوره زمستانه آموزش تخصصی خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران جوان

فراخوان برگزاری دوره زمستانه آموزش تخصصی خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران جوانبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه خبرنگاران جوان برای جوانان مستعد و علاقه‌مند به فراگیری حرفه خبرنگاری، دوره آموزش تخصصی خبرنگاری برگزار می‌کند.
شرایط ثبت نام دوره آموزش تخصصی خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران جوان:

۱ـ داشتن حداکثر ۲۵ سال سن

۲ـ دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا حداقل دانشجوی ترم پنجم کارشناسی

شایان ذکر است؛ باشگاه خبرنگاران جوان پس از برگزاری دوره آموزشی، به فراگیرانی که آزمون پایان دوره را با موفقیت بگذرانند، گواهینامه اعطا می‌کند.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره جذب و آموزش باشگاه خبرنگاران مراجعه کنند یا با شماره ۴-۲۲۰۱۲۶۵۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان برگزاری دوره زمستانه آموزش تخصصی خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..