تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرتاب عمدی زنی روی ریل قطار در ایستگاه مترو + فیلم

پرتاب ناگهانی زنی روی ریل قطار در ایستگاه مترو به دست مردی دیوانهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از ایستگاه‌های مترو در شهر سائوپائولو واقع در برزیل، زنی ناگهان مورد حمله مرد ناشناسی قرار گرفت و به محض رسیدن قطار، به دست او روی ریل‌های راه‌آهن پرتاب شد. 

در سالن یکی از ایستگاه‌های پر ازدحام مترو در برزیل، مردی سفیدپوش درست لحظه رسیدن قطار، مسافر زنی را که جلوتر ایستاده بود هل داد و روی ریل‌ پرتاب کرد.

پس از سقوط  زن، فرد ضارب، چند قدم جلوتر آمد تا از مرگ او مطمئن شود. این مرد پس از عبور قطار قصد فرار داشت که با ممانعت مسافران ناکام ماند. نیروهای امنیتی ایستگاه وارد عمل شده و وی را دستگیر کردند. 

پس از گذر قطار این زن به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند. تنها قسمتی از بازویش آسیب دید.مأموران امدادی بلافاصله او را به بیمارستان رساندند. پزشکان سلامت جسمی او را تأیید و تنها مشکل جدی‌اش را همان شوکی اعلام کردند که بر اثر این اتفاق حاصل شده بود.

طی بازجویی‌های به عمل آمده از شخص بازداشت شده، پلیس علت این اتفاق را عدم تعادل روانی ضارب عنوان کرد. 

صحنه‌های این حادثه وحشتناک  در ویدئو زیر نشان داده شده است. 

انتهای پیام/

پرتاب شدن یک زن روی ریل قطار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرتاب عمدی زنی روی ریل قطار در ایستگاه مترو + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..